یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

بعضیا واقعا افراطی اندا یعنی مثلا نگاه میکنه میبینه تو چهره ی فلان مجری مشهور تواضع نیست و خودشو گرفته و یا اصلا اشتباه میکنه گناه میکنه مثلا بد نگاه میکنه به زن ها یا مثلا دلسوز و دلرحم نیست حالا این درسته حسود نیست این یارو نسبت به مجری که خوبه حالا خیرخواهش هستا ولی میگه اگه بسپارنش دست من چنان سیلی بهش میزنم که یارو بفهمه با مقامات چطور صحبت کنه یا میگه میبرمش یه شب غسالخانه درو روش میبندم که دیگه مردن رو فراموش نکنه یا مثلا میگه میبرمش تو ارتفاع بلند میترسونمش که همیشه از مردم بترسه و متواضع من خودم پای این مساله خیلی کتک خوردم از بابام و یه آدم ناجوریم مثلا ترس دارم از کودکی و خجالتیم و تو مهمانی ها حرف خعلی کم میزنم یعنی ممکنه راه درستی باشه در تربیت ولی شوخی نداریم طرف روانی میشه همین الانم انقدر شاخ نیستم که حتی به بعضی کارا فکر کنم تا به هر طریق به هدف برسم یعنی حتی فکرشم به ذهنم نمیخوره و انگیزه ی مثلا ازدواج ندارم و میگم که من حاظر نیستم یه دونه نون بخرم و راحتم دیگه خعلی فکر نمیکنم و خیالات و اصلا منصرف میشیم از فکر بهش البته دلیل های دیگر و چیزای دیگرم هست به عنوان معیار اصلی نگفتم که ازدواج کنیم یا نه یعنی توکل خعلی ندارم که مثلا برم فروشنده بشم و خودم رو اینکاره نمیدونم و میگم مثلا نمیتونم حساب  کتاب کنم البته بخشیش واقعیه بخشیشم باید درگیر شد و پیشرفت کرد حالا کار به موضوع شخصی ندارم ببین پیامبر هم برای انذار اومده و بشارت یعنی بگه ای مردم جهنمی است از خدا بترسید ‌ولی نمیاد طرف رو چاقو بگیره بالای سرش و بترسونتش و تهدیدش کنه ببین یعنی اگه اینکارو هم میکردشا ایرادی نبود که خوبم شاید شما بگی هست که بزنن پای دختری رو بشکنن که جهنمی نشه و اینبار برای فساد بیرون نره از خونه ولی این روش که نیست اینکه ارزش نداره گناه و افراط شدید هست خودش که میشه زیاد بحث کرد و پلیس درگیره نمیدونم جاسوسان قدرتا این همه جنگ خوب بلخره باید چه کرد؟؟ ما که پیامبر نیستیم و فکر میکنیم طرف اشتباهی میره حالا چه کنیم؟؟ افراط؟ مثل گذشته؟؟ فیلتر کنیم؟ زندانی ؟ شکنجه آیا؟ حبس خانگی چطوره داشته باشیم؟؟ خوب اینا اثر بدتری میزاره و هدف ترس از خداست شما با زور نمیتونی منو خداترس کنی حتی جلوی ماهواره هم این دستگاه شیطانی رو بگیری من بلخره خلوت دارم ما مسلمانیم و لا اکراه فی الدین و ایمان که با زور تو قلب نمیاد ممکنه حتی با نگاه و دعای بزرگان بیاد ولی قرار یک مسلمان اول تسلیم بودن در مقابل حقه و خدا لذا مثلا محبت بکنی خعلی تاثیر بالایی داره در شکل گیری انسانیت و عذاب الهی هم از رحمت های خداست حالا بحث رو نمیتونم جمع کنم و حرف زیاده در این موضوع که به عقله منه حقیر نمیرسه دیگه باید خودتون بحث کنید!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی