یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر
یه مطلبی داشتم فکر میکردم در نماز به ذهنم خورده بود با توجه به اینکه گفتم که دعام کنید در فیلم قبل ولی ذکر که گفتم بعد نماز با تسبیح دیدیم که اگه نگم هم هیچی نمیشه یعنی ضروری نیست و متخصص نیستم همینطوری برای خودم یه چیزی میگم بعد یه فکر ابالفضل گونه به ماجرا نگاه که کردیم یه جمله رسیدم که مقدمه و اصل مطلبه ولی بقیه اش ذهن خودمه جمله اینه که آقا خواست خدا خواست فرشته ها است ولی خواست فرشته ها خواست خدا نیست ولی خواست حضرت اباالفضل  ع و بزرگان خواست خدا هم هست 
یعنی قدرت دارن اختیارشون انقدر خوب و بالا هست خوب حالا ما میگیم دعامون کنید یه مرتبه میبنی یه فرشته الهی اومد گفت که آقا دعا که میکنم ولی میترسم و دلم نمیخواد که در جهنم ببینمت خوب این نشون میده که اولا ما چقدر خطرناکیم در دنیا یعنی دنیا محل امتحان ماست دوم چقدر خدا بزرگه حالا کار به اختیار فرشته ها ندارم که دارن یا نه خوب اینا میترسن که بازی بخورن یعنی بازی میخورن توسط ما در دنیا و دورشون میزینیم ممکنه و سوما اگه از آینده هم با خبر باشه نمیدونه هنوز دقیقا که من آخرش جهنمی میشم یا نه و قیامت هنوز نشده ولی امامان فرموده اند که من از برزخ شما شیعیان و محبان میترسم وگرنه قیامت شفاعت در پیشه یعنی ما نمیتونیم به هر دلیل هرطور خواستیم زندگی کنیم و هرکار خواستیم بکنیم چون دلمون میخواد چون پارتی داریم چون چندتا کار خوب کرده ایم ولی شفاعت رو دیگه دست ما نیست و منم در آیه الکرسی گفتم لحنم که کیست که بدون اجازه ی خدا شفاعت میکنه و پیامبر (ع) میفرماید لبیک یا الله چون این سخن خداست یعنی سوالی پرسیدم و جوابش میشه خود پیغمبر (ص) و حضرت علی(ع) که بدون اجازه اصلا بدون حساب و کتاب ممکنه از تو خوشش اومده حالا تو لجنی مثل من میبینی میبرند البته شهدا هم میتونن شاید همچین کارایی بکنن و یقینا که شفاعت میکنن ولی زیر نظر بالاتری ها و امامان وگرنه بله طرف پسرش در راه خدا شهید شده خعلی اجر داره خلاصه فرشته ها موضوع بود که رسید به اینجا که آقا فرشته ها رو ببینی همین الان میترسن فرمان ما رو انجام بدن اگر خواشت خدا نباشه میگن عذاب میشیم و اخیتار درست و حسابی که ندارن ولی نفسی که شهید شده ممکنه قوی تر باشه البته شهدا و فرشته ها هرکدام مقامی دارن پیش خدا!و فرشته ها همش دعا میکنن و ذکرمیگن و دیگه خدا خودش میدونه و در عالم ما نیستن بیشتر ولی اونا هم مورذ آزمایش خدا هستن
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی