یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۸ ب.ظ | علی | ۰ نظر

بعضی آدما که بزرگشون میکنن و میپرستن مخصوصا زن ها جوگیر میشن و غربیان هم فکر میکنن صددرصد کارمادرسته و دیگه کاری به اصل دین ناب محمدی ره و عج ندارن یعنی یک خطری هست که ما قبلا گوشزدش کردیم و الانم که میبینید همش تو خونه و اینا و اینجا فیلم رو فیلم عکس رو عکس که جوگیر نشن و زندگیمون شده فیلم که مثل پنج شش سال پیش به قبل نپرستنمون و الگو نباشیم و یه مرتبه امت رو منحرف نکنیم باکارمون که اینا شده که میگم یعنی یارو افتاده تو چاه از کار ما و گمراه شده چون به مطالب وبلاگ و حرفام عمل کرده و هیچ نمره ی ردی نداده و هیچ فکر نکرده ما هم مشتبهیم یعنی اشتباه میکنیم و سیستم روی کار و حرف ما بستن دیدن قوی نیست و مشکلات چیز دیگری است و حق جای دیگست گرچه حرفا خعلی قشنگ باشه ما استاد نیسیم خلاصه ولی در عبادت دیگه نباید فیلم بازی کرد و جای ریا و فیلم نیست امشب تو مسجد دلم میخواست خدایی باشم دیدم که با حال من بهترین ذکر چیزی است که خودم متذکر و عبرت بگیرم یعنی باید تو خودم باشم که توجه تمرکز اینا با این همه گناه نمیشه وصل شد به الله باید واقعتا خودم و خدا با هم کنار بیام دیگه اینجا در ذهن من نباید فرد سومی باشه که نامش شیطانه در نماز ولی خوب دعا کردن هم خوبه ولی در دعای صحیفه سجادیه که برای آمرزش گناه و توبه هست یادمه این که ای خدا اگر من خودم از تو نخوام و اعتراف نکنم و تورو نخوانم چه کسی بجای من اینکارو میکنه؟ودلش میسوزه؟؟ البته جمله شو یادم نیست و اینو از خودم ساختم هه!بله دعا کردن که خعلی خوبه که شما برای من دعا کنی بخشیده بشم ولی گنهکاران سیمشون خرابه و نمیتونن از خودیت خارج شن و سخته براشون دیگران رو دعا کنن یا حس میکنن کسی تو ذهنشون نیست یا یا حس مبکنن کار بیهودست دعا کردن دیگران و آرامش نمیگیره گناهکار از دعای دیگران و یاد خدا ایجاد نمیشه یا بهتر بگم شیاطین نمیزارند و خطشو جابه جا میکنن خلاصه در این حالت بهتربن ذکر ذکری است که عبرت بگیریم خودمون اول و بین خودمون و خدا باشه مثلا بفهمیم چه کوچکیم میگیم پس لاحول ولاقوه الا بالله مثلا نگاه میکنیم میبینیم چقدر گناهکارم من پس میکیم استغفرالله حالا شاید حال شما مثل من نباشه بگی چقدر خدا بزرگه و خدارو ببیتی یا دعا کنی! ولی در عبادت بخوای فیلم بازی کنیم میشه ریا و بدترین گناهه!!! یعنی میخام بگم پیشرفت یه چیز شخصی است در دین اگه شما روانشناس بزاری که میخام فیلم درست کنم حالا این بهترین آدمه دقیقا باید فیلم از رفتار من باشه این یعنی خیانت و در نمازم همینطور اگه وارد نماز من بشی هم گمراهیه چون ممکنه فکر کنی من برای تو دارم نماز میخونم این دیگه آخر نفهمیه و ناخواسته هم برای من مشکل ایجاد میشه هم جاسوسکووو و دیگه اگه بپرستنت که کاری نمیتونی بکنی زندگیتم مختل میشه میشی مجسمه ی ابوالهول و داستان رندی همینه مخصوصا در بین پلیس و روحانیون که لااقل مردم با لباس خاص و پیغمبر میبیننشون و انتظار دارن دستگاه ها و همه

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی