یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب دندونم رو پر کردم و متعصفانه مامانم میترسه از ا.ط و ترسم داره اداره ی ا.ط لذا جن زده میشه و یهو میره یه جایی وای میسه که میوه بخره تا فیلم جاسوسی ازم بگیرن و منم اعصابم خورد میشه و طرفدار من نیست طرفدار ایناست محض همین کارا من استاد زن دارم و فک و فامیله ما داریم؟؟ خلاصه دو استاد زن که میان ذهنم رو دارم بقیه شون غیر محسوس کار میکنن و این دوتا قوی ترن بقیه یا شیطانی اند یا ضعیف و نمیتونن در ذهن من مکاشفه درست کنن مادرم هم طرفدار شیاطین و پدر هم که حتما طرفدار ولی حالا اتفاقا میخوام درمورد چیزی صحبت کنم و این دو زن مجتهده هستن اینکه آیا فکر جنسی بده؟؟ نه بد نیست حتی برای مجردها لذا من که فکر جنسی اگه بکنم که در این درش زیاد بحثه که به گناه نکشه وگرنه حوریان خعلی جنسی و چیزن و میان رو مخ لذا اینجا خدا دلش میسوزه شما که مجردی در رختخواب تنها بخوابی ولی اینایی که رفته اند عزاداری برای محبت جننسی رفته باشند بعضیاشون لذا به سراغمون میان و کمکت میکنن یعنی من پریشب تجریک بودم رختخواب و گناهه نکردم ولی فرستادن یه سیری در خونه ی عمم بکنم و عمم هم خودش استاده لذا در حین تحریک جنسی و ارتباط مرد و زن اینا ممکنه به بهشت برن اگه ذگر خدا بگن و این ذکر مثلا لااله الا الله ما تو کلیپ گگفتیم ممکنه اله فشار بیاره و گرفتار اینا بشی ممکنه خدا فشار بیاره لذا ذکر دو طرفه است و زنان رو تجریک میکنه در ذهن لذا عرقا فقط میفهمن لا اله الا الله رو خلاصه ما تجریک میشدیم ولی گناه نکردیم و دیشب هم تو رختخواب بودم که یا امروز صبح که این استاده اومده توی ذهنم و با هم از این بازی هایی هست که دستارو بچه ها میزارن به هم البته نه این یعنی انل متل توتوله بازی کردیم با هم در ذهنم و منم تجریک شده بودم ولی گناه نکردم و لازمم نشد بریم غسل کنیم اگرچه خیس شدم ولی نیاز نیست و من گفتم حالت خوبیه و اگه مرد ارضا نشه متعصفاته اگر مثل بچه ها باشه و قوی نشه در مقابل زنان و وسوسه های شیطانی ممکنه ببرنش و مثلا زنا کنه و تا ابد بدبخت بشه لذا اگر مرد ارضا نشه شیاطین میبرنشا و فعلا دست خودش نیست ولی بنده ی شیاطینه یعنی جوان مجرد با ذکر خدا نمیتونه بنده ی شباطین و زنان و آثار تسلطشون نشه و باید کمی هم ارضا بشه در خواب وگرنه میبرنش لذا استادان روی ما کار مبکنپ تا قوی بشیم لذا باهات کار میکنن شما هم نباید گناه کنی یا مثلا دیشب یه بازیگز زنی اومد در ذهنم و فکرم خراب بود و چیزی بهش نگفتم و ما سیر و مشکلمون جنسی استت و اگه بر گناه صبر کنیم خدا یاری میده و از طریق جنسی هم به خدا میرسیم و ذکر و یادخدا و توجه مون زیاد میشه اگه گناه نکنیم و همین هم هست یعنی ذکر خدا مطرحه در قضثیه من اوشب داشتم ذگر خدا میگفتم دیدم که زنی در ارتباط جنسی داره حرف دلم رو میشنوه و به جای شوهر داری و محبت به شوهرش همش در فکر منه و به جای دگر خدا همونطور که گفتم من شر النفاقات فی العقد این داره با ذکر من و حرف دل من تجریک میشه و من شده ام بتش مثلا لذا باید توجه کرد که باید قوی شویم وگرنه اگه تحریک نشویم خوبه ها یعنی شما میگی من ذکر خدا میگم که اصلا فکر جنسی هم نکنم این شما زن داری که قوی هستی و شما مرتبه ی جوانی رو رد کرده ای و زنی داری که وقتی هم ارتباط باهاش میزنی یاد خدا می افتی و دکر میگی ولی ما نه زن نداریم لذا شما اگر فکر جنسی هم به دهنت بیاد چون زن داری ردش میکنی و یاد خدا میکنی ولی ما که زن نداریم اگر قوی نشویم و نیان روی مخمون حالا استاد زن لخت که نبود بلکه داشت با من اتل متل بازی میکرد و من قوی شدم یعنی اگر جایی هم گرفتار بشم یادم داد که زنان خوشم نیاد و میگدره دیگه یعنی زمان  همه چیز رو تعییر میده یعنی اگر میل جنسی اگر مرد زن دار هم داشت ممکنه منجرف شه باز جون زمان باعث شده یا توبه کنه یا میل جنسی اش رو ریکاوری کرده لذا باید ذکر گفت حتی اگر روی مختن و دیگه بنده ی شیطان نیستی اگر شهوت تجریک شد و آبی اومد که نیاز به غسل نباشه ولی گناه نکردی که اصلیش بیاد این خدا کمکت میکنه جوان مجرد اینطوری قوی میشه و دیگه اگر زن لختی هم ببینه اول یاد خدا میکنه و به طرف نمیره که جنایت و فساد کنه وگرنه الان اگر شما گناه بکنی راحت و فیلم بد بد ببینه جوان مجرد و گناه کبیره بکنه این ضعیف میشه و اگه مومنه ممکنه برگرده و یاریش بدن ولی  چون گناه کرده نافرمانی خداست دیگه!و اگر در جوانی ومجردی قوی شدی که شدی بعدا خیلی سحت میشه و الان خدا نوجه داره لذا گناه نکنیم حالا اگرگناه کرده بودم داشتم ضد این استاد زن فکر میکردما و نظریه ام کلا عوض میشد لذا اصلا این من فکر جنسی بدون مکاشفه مثل به یه دختری فکر کنم که باهاش مثلا ازدواج کنم یا اکر بخوام فکر جنسی کنم که دارم عمل میکنم البته اینا خطوره یه لحطه ایه نه تمرکز یه مرتبه این استاد من میاد در ذهنم و خنده ش میگیره و تکون میخوره انکار من داشتم به ایشون فکر میکردم و ابن مامور رو خدا بعد از خیانتی که جنسی بهش بد فکر کردم و همسایه مون بود و شاید همیشه باهام بود ولی دیگه بعدازمدت ها اومد در ذهنم و چون اومده بود من آن فکر جنسی درموردش کردم و خیانت به ناموس امام زمان کردم و ایشان هم دیگه مراقبم شده چون اونموقع نور داشنم اگر به هرکه فکر بد مبکردم و حتی نگاه چشمم و فکرم نورانی بود و زنان سو استفاده میکردن چون جوان بودم و نور حسینی داشتم و چون مجردم و فرشته ها ی مقرب کنارم بودن لذا زنه هک شد و دیگه از کنارم نرفت و استادم شد و بهم توجه کرد و چون اونموقع زیاد گریه میکردم و محبت الهی داشتم لذا با این هک من محبتش جلب شد ولی الان دیگه نورانیت و محبتم اونقدر نیست که زنی رو هک کنم و گناه کبیره است لذا دلسوزی خدا کم شد بعد از اون و از چشم امام زمان افتادم وگرنه خعلی دلسوزم بودن

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی