یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر
یه بدبختی داریم تا بیام تو وبلاگ و اینجام تو خونه خالی و وای فای ندارم اینترنتش کم سرعت و باید برم تو نقطه ی باز شاید ربع ساعته دارم تلاش میکنم که بیام بنویسم توی وبلاگ این خودش یه ظلمه ها خلاصه دوتا اکتشاف در ذهنم بود وقتی توی این خونه خالی نماز میخوندم صلوات فرستادم برای دو عارف و چیزی بهم مرحمت کرد خدا از طرفشون وگرنه حالم بده و حس نوشتن نیست و امروزم دندونم رو عصب کشی کردم و فردا باید بریم پرش کنیم ولی مقدمه اینکه تا امام زمان شناسی قوی نباشه من و شما به خدا گیر مبدیم و حتی گر سنی امام زمانی هم باشیم به کمتر از امام زمان راضی نیستیم و همش میخایم ببینیمش و فکر میکنیم لیاقت داریم و قربونش میشیم و همش همونطور که گفتم دلمون میخاد امام زمان و امامان دیگر و پیامبر رو خواب ببینیم و مانند عرفا بشیم که خارق عادت دارن و کرامت و منتهی بله راهمون اشتباهه و اساتید رو قبول نداریم یا اصلا کسی نیست لذا خطرناکیم و یه بحث دیگرم که باید کرد خوبه اینه که مثل ما وبلاگ داشته باشین و الان فضا خوبه و تجربه های شما و خداشنلسی شما بهتره منتهی هدر میره فکرتون و پیشرفت نمیکنن و حدیثه که علم خودتون رو یادداشت کنینو یه دلیلش فراموشی یه دلیل دیگه اینه که پیشرفتتون میدن بزرگان خلاصه از ما گفتن خلاصه هیچکه رو قبول نداریم و فکر میکنیم باید کرامت داشت ولی از یه زمان به بعد سلوک فرق داره شما دیگه میفهمی عرفا راه تو رو بهتر از تو رفتن و دیگه نمیخای ابالفضلی بشی و حتی فاصله میگیری چون دیوانه ت میکنن و میفهمی لایق و در حد بودن با امام زمان نیستی و اساتید میفهمن و زنان و شیاطین هم عاشقت لذا میفرستنت تیمارستان و دیگه الان نمیخای اول باشی وسیروسلوکت فرق داره ودیگه مراجع رو اذیت و گریه نمیندازی با شهوت یا حرفایی که بوی خون میده دبگه میفهمی باید برای راه امام زمان و امام زمان جای پای اساتید گذاشت و چون امام زمان رو شناختی در دل یا دیدی پس مراقبت از این به بعدفرق داره حالا مبتونی استخاره کنی و شیاطین که وسوسه کنن میفهمی و از شیاطین فاصله میگیری و بدت میاد دیگه لذا مثلا من الان دیگه مدعی نیستم که همه رو باید کنار زد و فقط امام زمان درست میگه و راه راهه امام زمان دیدن و همه بدن و باید الان برای عرفا دعا کرد پس این دو مکاشفه ی جنسی رو که میگم در راه سلوکمه و دلت برای رهبر باید بسوزه نه ابالفضل و راه راهه دینه خلاصه امشب تو نماز آقای حائری رو صلوات فرستادم و دیدم نشونم دادن تصویری و با ندای ضعیف که اصلا دست به چیزم نزنم و حتی نخوارونمش!!! دومیشم یه عارف دیگه بود که ایشونم اعلم هستن و یه لحظه گفتن و فکرمون هم خوانی شد و راهنماییم کردن و نشان دادن که ایشون سر به زیره و پستان های زنی ر‌وبروشه و میخواد از این عارف که به سمتش میل و بگیره بعد در فکرم نمیدونم شاید بعد از نماز گفتم در دلم که در دنیاست این زنه که اومده اذیتت کنه؟؟ گفت نه عالم ملکوته و فهمیدم یا حوریه یا زنیه بعدس گفتم خوب مگه عیب داره که بری به سمتش گفت نه پرو مبشه نمیزاره عبادت کنم و دختران هم همینطورن تا به سمتشون نری نمیان به طرفت و فساد ندارن ولی اگر رفتی به سراغشون و ارتباط دادی روت میخوابن اصلا!ولی نکته اصلی اینه که وقت بزاریم و خدارو بیشتر عبادت کنم
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی