یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۹ ب.ظ | علی | ۰ نظر

الان داشتم اخبار بیست و یک میدیدم پس نکته ی اول اینکه در دید باشیم بجنگیم دل به دریا بزنیم تا فرشتگان بیان و دستگاه شیطانی مثل تلوزیون پیشرفتمون میده اول اینکه دیدم اون جادوگره رو مخم توجه نکردم و ذکر گفتم و چشمم رو به پایین تلوزیون انداختم و رفتم تو حال خودم اون حالی عرفانی که اگر این دستگاه نبود و فضا اصلا فرشتگان منو راهنمایی نمیکردن و بلخره شما اگر تلوزیون نگاه کنی شیاطین درگیر بر مخ شما و جاسوسان و جادوگر هم رو مخ توی تلوزیون نگات کرده لذا تا موقعی که شیاطین هستن فرصت خوبیه که فرشتگان خدا اگر ذکر بگی و همت کنی که یاد خداوند کنی هستن و یاریت میدن سیر من و پیشزفتم اینطور بود که خواستم مانند چیزایی که نوشتم صدا اثر نکنه و من در حال خودم ذکر بگویم و یاد خدا بیشتر از تصاویر و صدای تلوزیون شه بعد چشم شیطان کور فرشته ها راهنمایی ایم کردن که تصویر حضرت ابالفضل رو در ذهن یاد کنم ولی چون حال نداشتم و ارتباطم قوی نبود چشمان مبارک حضرت منظورم همین تصویر کنار وبلاگه به ذهنم نیومد و من همینطور ذکر یاعلی گفتن رو ادامه دادم ولی نشد و یک تصویر دیگه راهنمایی شدم یعنی تصویر حضرت آقای مجتهدی که کلیپشو ساختم به ذهنم اومد و فهمیدم اگر شعرهایی که ایشان گریه میکرد منو گریه ننداخت ولی تصویر ایشان که زیبا و روحانی است خعلی خوبه که یاد کنم و ذکر بگویم و به این راه کشیده شدم که اگر تلوزیون روشن نمیکردم چون من این روزا کم تلوزیون نگاه میکنم ولی دیشب یه سریال زیبا از شفکه یک گمونم داشت آقای ساعی بازی میکرد لذا اینو بگم که شیاطین دنبال نورند و آرامش همونطور که آمریکایی ها هستن لذا میان به سراغ مومنان لذا شما اگر صحبتشون رو گوش کنی اگر تصویرشون رو ببینی یا اگر جنه اگر کنارت بیادآرام میشه و نور شما که مومنی کم لذا همش توسل و دعا هست و یاد خدا که ما حتی نور داریم و یعنی نور ما هم با نماز و دعای بزرگان در حق ماست چه برسه همینو هم بخوان شیاطین بگیر لذا نکته اینه که آقا برای رندی توجه به جادوگرت بکن که رو مخت این زن نیاز داره شما بهش توجه کنی و دستور میده چون جادوگره در ذهنت کمکت میده بعد شما برعکسش عمل کن اینا ادعا دارن که چیزایی که من مینویسم از این جادوگره است لذا خعلی ادعاش میشه و چون ذکر میگه و نماز میخونه فرستگان هم یاریش میدن و ادعاش میشه و میخواد مسلط بشه و چون زنه قده و به جای خدا اومده سراغ ما و پول میگیره و حتی یه کاری میکنه که شما مثلا میری آشپزخانه و خودتم نمیفهمی چرا رفتب سر یخچال و داری چه کار میکنی و مثلا میوه و ماست میخوری لذا من اولش دیدم رپ مخمه ذکر گفتم ولی دیدم هنوز توجه داره و مانند همسر برای منه و قده همون جادوگره لذا شعر جنابخوانی براش ساختمو بعد توجه کردم دیدم داره میگه برو حمام نمیگفتا ولی داشت توسط شیاطین رو مخم کار میکرد و من چون توجه بهش کردم و خطش رو گرفتم متوجه شدم اینکه شیاطین و در راسش این جادوگره فعلا چه نقشه ای برام داره و دیگه حمام نرفتم و فعلا حرفشو گوش ندادم چون بعضی مواقع از دستشون لخت میشم و بدنم آب گرم میخاد تا خستگی رفع بشه و دست خودم نیست لذا شما باید به جادوگرت هم فکر کنی و برعکس عمل کنی و ازشم نترس چونکه خدا هست و اون نیاز داره بهش فکر کنی دیگه حالا باید تحمل کرد فک و فامیله ما داریم؟؟و اینطور نیست مثل قبلت که باید حتما خرف رمال ها و جادوگران رو گوش داد وگرنه جانت رو به خطر و زندگیت رو تباه کنن بلکه جادوگرا الان در ابران ضعیفتر شدند بستگی به خودت و ایمانتم داره این حرف


  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی