یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحبم

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

دوباره این دخترعموی ما اومد رو مخمون حالا اینبار من بهش نمیگم شیطان چون خعلی هم قویه و دخالت میکنه از کوچکی توی خانواده ی ما و ما هم اولش با هم اختلاف داشتیم ولی دیگه الان دوستانه مخمون رو میزنن ولی عموم اینطور نیست و عقده نداره و خعلی هم گل و استاده و اخلاق و محبتش بیشتر از بابامه و مهربونه ولی دیگه ما باید تحمل کنیم مثلا وقتی من داد میزدم یا گریه میکردم و بابام دعوا میکرد و کتکم میزد نمیدونم چه طور بود که عموم زنگ میزد خونمون و کلا خاندان ما به قول بابام همه جاسوسن و منو هم فرستادن تیمارستان نه یه بار و همش سحروجادو و دخالت و ما هرچی درمورد این سیستم شیطانی که میخان مارو و خانواده مون رو مدیریت کنن صحبت کردیم فایده نداشت دیگه گفتم زن عموم و دخترعموم حالا فعلا همین دوتا اگه لازم بشه بازم دهنمو باز میکنم ولی غیرمستقیم و شیطانی هست و نمیشه تهمت زد اونم اینجا فقط باید پناه برد و سیستم امنیت کشور جاسوسی خانوادگی و قوم و خویشی رو ترجیح میده چون شاید زبان مارو نمیفهمه و اینا هم مارو ول که نمیکنن حالا من نمیگم بهش شیطان چونکه عاشقمه و دوستم داره بهش میگم جاهل و جاهل روایته که میخاد بهت سود برساند ولی ضرر میرسونه لذا روایته که با جاهل دوست نشو حالا اینم مریضه و روانی کلا ما خانوادتا مشکل داریم اینم قوزبالاقوز یکی هم نیست مارو نجات بده یعنی صحبت هایی که میکنم بعذا میفمم بعضی اوقات از طریق این بوده زبانا و کسی که بیاد رو مخ شیطانه دیگه و عرفا که اینکارا نمیکنن که بخوان مسلط شن بر مومن خداپرست و نورش رو بگیرند مثلا یه بار عصبانی شدم فحشش دادم بلند تو خونه بعد از ربع ساعت دیدیم پشت در داره زنگ میزنه حالا یعنی وضع ابنطوریه ها درصورتیکه شاید دوماه یکبار همدیگرو نبینیم اتفاقا ازدباج کرده هم و شرایط نشد باهم ازدواج کنیم و عاشقمه و دفعه ی قبل هم که خونشون نرفتم ناراحت شده بود و لذا شیاطین همش دعوا درست نمیکنن در خانواده و دشمنب بلکه چهره شون مخفی و مطلومه و میخوان اولا مسلط بر زبان ما شن و یه مرتبه زهرشون رو بریزن لذا وجودشون نجسه و نور و کم میکنه و دیگه رنگ عوض کردن چون میدونن دشمنی با ما دشمنی با یه نفر نیست و از راه دوستی و نرمی وارد میشن و من بابام بد صحبت میکنم به حاطر جادو و قدرت اینا و حظورشون ولی اینا میگن خوب صحبت کن جلوی خودشون و منافق زبان و دلش یکی نیست و از حسادت امیدوارم بمیرن یا به راه راست هدایت شن وگرنه همراهی با ما رو نمیپسندیم از اونور خانواده ی عمم که اونا بهترن و عمه م خعلی گله لذا بعضی وختا میگم شاید این جنه که میاد رو مخ من بعد از اینکه اومد جلوی در به مامانم گفتم من فحشش دادم و دیدی پیداش شد جاسوسه بعد مامانم جواب داد منم گفتم خودتی!!! یعنی از طریق این دختر عموم جوابمو داد و مامانم هم که خعلی جن زده میشه قبلانا من میشدم و فرستادن منو تیمارستان ولی دشمنی شون با پدرومادرمه و قبلا یادمع کوچیک بودیم مامانم با زن عموم قهر بود از انور زن دایی ایم و دایی ایم اونم خانواده ی رو مخی دارن و میفهمم که دارن جاسوسی و اذیت میکنن و جلوشون رو نمیگیرم آخه جن دیدنی نبست و سیستم قضایی ایس مثله ما نبست و هر پلبسی نمیتونه دخالت کنه چون دیده نمیشن و شیاطبن ژیادن یعنی تو مسجدم بری نمیتونی درامان باشی از جن شیطان و کارشون مخفیانه و روی شبطانه من که خودم کلا جنون دارم و زیاد جن زده شده ام الان که بهم خوش میگذره و قرص روان میخورم و اگه نماز نمیخوندم یا باید تو جوب پیدام میکردن یا زندان و برای نماز خوان ها قرص روان زیاده حالا ما جنزده شدیم قدرت گرفتیم صدامون ترسناک شد اذیت کردیم که نباید هست سال قرص روان خورد ولی قبول دارم مریضم چون به امام خمینی هم میگفتن و بلخره آدم که قیام کنه جمع میشن حسودان و مثلا زیاد شده ارادی بیان توی ذهنم بخندن البته استاد قوی نه راضی نیست از دستم لذا این دختره میاد خنده ی شیطانی و تمسخر میکنه و از اینکه اشتباه کنم شاده یعنی با زور مخلصش کردن و خط فکری منو غالب کردن و بهش دادن مثل من که در حد دوستی با مراجع نیستم و حتی خودمو نزدیک به رهبری نمیکنم و نمیدانم چون جاهلم و در حد این حرفا نیستم و نمیدونم باید چه کرد لذا سیم شما توسط شیطان وصل میشه به ما و ارواح سرگردان و جن و هم فرشتگان و شهدا و خدا پیشگان

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی