یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ | علی | ۰ نظر

وقتی هم فکرشو بکنی که پسرهای نازپرورده این روزا با اوج روانشناسی چه طور میخان درمقابل دشمن ها بیاستن و واکنش نشون بدن و یار حضرت مهدی باشن خنده مون میگیره آخع این روانشناسا تو کتاباشون چیزی به نام غیرت مثلا ندارن و میگن اگه جن زده شدید یا درمقابل جاسوسان توی خانواده واکنش دادید و اگه درمقابل دشمن خشمگین شدید مریض هستید و باید قرص بخورید و این قرصا هم به آدم دیوانه میدن دیوانه تر میشن و آدم سالم روانی قرص روان خعلی خوب باشه انرژی تو میگیره که نانداشته باشی صحبت کنی و جر و بحث حالا من خبر ندارم خلاصه حاج قاسم نوشته بود گرگ ها ازش میترسن بله بایدم بترسن باید اگر داعشی رو گیر بیارن بکشن و این خشونت نیست امام علی هم درمقابل دشمن خدا سخت میاستاد و میکشتشون ولی شاید براشون گریه میکرد نه اینکه گریه برای ذره ای خونریزی و قتل بلکه برای شقاوت و هلاکت و عاقبت به شر شدنشون حالا میگن این روانشناسا که امام علی هم نعوذبالله فلان بوده یعنی انقدر وضع خرابه ما جوان هامون ایام جنگ دل شیر داشتن ولی الان همه رو ترسو به بار آوردن و زنانه شده لذا زن ها بله باید بترسن ولی نباید حمام زنانه ساخت برای مردان باید مثل سربازی رفتن مرد بشن من خودم معاف شدم و خوشالم هستم که معاف شدم ولی کلی ترس دارم الان روم نمیشه برم نون بخرم چون همه چیز یا زنانه است یا بوی پادگان میده یا افراط یا تفریط چیزی برامون تعریف نکردن که ما وظیفه مون چیه ما پسرا!از اون ور داعشی ها به بچه ی کوچیک سربریدن یاد میدن!!!لذا باید بعضی مواقع جوش آورد و غضب ناک شدن الهی و درمقابل بیگانگان بیماری نیست!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی