یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۹ ق.ظ | علی | ۰ نظر

مقدمتا اینکه باید خعلی وقتا سوال برایمان ایجاد یا تولید شه و مثل دانشمندان باید بشویم که در پی پاسخ به سوالاتن تا خدا توسط موکلین و فرشته ها جوابمون بده ولی ما سوالی نداریم مثلا از امام زمان و کسانی هم که قوی ان در دل از راه دور آقا خودش کمکشون میکنه نه از نزدیک خلاصه من هنوزم زائر حضرت امام رضا علیه السلام هستم و مشهدم و دیشب حالم خوب نبود تو حرم بودم گفتم ذکر بگم و یه کاری کردم شما هم میتونی اینکارو بکونی و اون اینه که تسبیحم رو بدستم بود و در حالیکه نگاه به دانه های تسبی میکردم گفتم به خودم که کیا غیر از من دارن این دانه هارو از چشم من میبینن؟!!! سوال برام ایجاد شد و یه نفر که میخندید و شایدتم خوشال نبود ولی لبخند میزد اومد در ذهنم اول که جوان هم بود و فهمیدم نوشته های من کاره ابناست بعد چندین چهره ی دبگر که میشناختم هم اومد از نزدیک میشناسم و انگار یک جمعی بود نه اینکه یه نفر و همه به هم متصل و یا وقتی برای یه نفر خاص صلوات میفرستادم چهره هایی جلوی چشمم میگذشت در حرم که همشون باهم متحد و همدیگرو میشناختن ولی من هنوزم خیال میکنم وبلاگم رو خودم مینویسم تنهایی!!! و شما هم نمیتونی مثل من هرکس رو بخوای در ذهن درنظر بگیری و صلوات بفرستی و اهلیت میخاد و حال تا فرد مورد نظر حتما در ذهنت بمونه و باید حتما دوطرفه سیمت وصل باشه هم خودت اهلیت داشته باشی و هم انور قوی باشه تا در ذهنت بمونه و بتونی یادش کنی چهره ی طرف رو وگرنه نمیمونه در ذهن!و خدارو شکر که خدا اینهارو مامور و یاری کننده برای من قرار داده و ول نیستم و اینا همه ی کارای منو میدونن از طرف خدا یعنی یه جمعی ان که هرکدومشون روی من متمرکز بشن میفهمن حتی دارم به کی فکر میکنم و از کجا یاری میشم و خعلی قوی ان ولی باید خرابکاری نکنیم مثلا آیا شده برای شما که یه زن مومن از راه دور باتون صحبت کنه؟؟ خعلی اهلیت میخاد و خعلی باید قوی باشه و خعلی باید ما پاک باشیم

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی