یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

بعضی مواقع طوری میرینن و میرن رو اعصاب ما که حتی اگه گناه هم بکنیم پیشرفت کرده ایم و راه دعا و خیر و برکت و رفت و آمد فرشتگان و حظور خدارو طوری میبندن این جاسوس ها و شیاطین که اگه خودت ذکر نگی و به سمت خدا نروی خودت دیگه هیچکس نمیتونه کاری برات بکنه مثلا فوتبالیست ها درچنین وضعیتی ان در ایران و توسط جن ها چیز میشن ولی بلخره بلخره دکترها هم هستن به جز شیاطین و جاسوس ها که اینا اگرچه خیرشون بیشتر از عرفا و اساتید نیست ولی درس خوانده ان و اگه ممکنه چیزهایی که ما میبینیم توسط چشم روی مانیتور بیافته و یه عده نگاه کنن ممکنه دکترها خیری و پیشرفتی بدن مارو یا مرض هارو تشخیص بدهند لذا اینجا جنگه ولی من خودم بچه های کوچک مخصوصا یه حدی رو رعایت میکنم که تاثیری رویشون نزارم و روحش خراب نشه حتی میترسم گاهی بغلش کنم چون تربیتش و اخلاق و خلاصه میترسم ولی مشاهده میشه یه عده شیاطین اصلا شغلشون اینه که روی فکر ما راه میرن و مارو از خدا دور میکنن و جمع و گروه هم دارن و حمایت میشن تازه اگه من وبلاگ نویس حرفه ای هستم بعدش هم میگن کاره ما بود و زن عموم استاد من بوده مثلا درصورتیکه کارشون شیطانی و غلطه و دارن زندگی مارو تباه میکنن و در خرابی ها و اگه گناه کنیم در کارای ما شریکند و نمیتونن ببینن که ما نورانیتی کسب کردیم و میخندیم و شادیم و راضی از زندگی و بنده ی شکور خدا و گفتم که جمع هم هستن و پول بهشون میده نظام و بلخره شیطانن و اگه شما درگیری و فساد و اینا دیدی یه طرف اینا وایسادن میخندن از شیطنت ها و تصرفاتشون به ما و از بس شیاطین زیادند و از بس که نظام جمهوری جلوشون رو نگرفته لذا امام زمان هم بهشون امید داره و ممکنه اینجا بهشون نگن رمال و جادوگر و بگن متخصص و استاد و خرشون کنند و به موقع سرشون رو بزنن چون این سیستم غلطه و اگه اینا بخوان با ما بد بشن شیاطین ما باید تو زندان باشیم و همینکه وبلاگ داریم بلخره از جلوی چشم اینا گذشتیم و باهاشون ساخته ایم لذا مثلا رونالدوی ایرانی الان معتاده در ایران و خرابش کردن ولی در خارج اینطوری نیست!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی