یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۴۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

بله ما درمورد رندی صحبت میکنیم باید ریزه کاریاشم توضیح بدهیم پس اول یه ریزه کاری درمورد چند پست قبل که نوشته بودم مثلا جنی یا روحی یا فرشته ای میگه نرو مثلا پیتزا فروشی  ما گفتیم که بستگی داره در دل خودم که پیام صادق باشه من به خودم میگم نرو یا نیا بله بستگی داره به این چیزا اصلا هدف چیه؟؟ بعضی مواقع مصلحت خدا اینه که شما بری تو کوچه و خیابان این یه ریزه کاری یه ریزه کاری دیگه اینه که پیام چقدر قوی باشه پیام فرستنده اش کیه یا لحنش چه طوره تصویریه یا صوتی بلند و با ناکیده و اخطاره و اینا خوب از ریزه کاری قبل اما ریزه کاری الان اینه که حالا من نمیدونم جنن یا روح!! من بنده شونم یا دوستشون یا تحت کنترلشون و اینا محافظت و کمک میدن ولی یه موقعی هم هست که میبینم یه دختر لوس کم سن تر از من با لحن شیطانی و مسخره حرف دل منو شنفته و داره اذیتم میکنه من به این واکنش نشون میدم که چرا اصلا باید حرف دله من به دست نا اهل بیافته و بهش میگم شیطان ولی یه موقعی استاد داریم ما حالا زن یا مرد اگه مرد حرف دل منو بدونه همینکه وقت گذاشته روی من ناچیز خعلی هم ارزش داره و کار امنیتی یا عرفانی یا دوستیه منم زیاد فکر نمیکنم که بخوام درگیری داشته باشم و غم و عصه هام هم دارو میخورم حالا روی یه بی عقل اگه یه مرد کارکنه خوشالم هستیم اگه خودم بفهمم یا یه کاری کنه که بفهمم ولی نه شیاطان باشه ها اکثرا اینا شیاطین رو دور میکنن دستگاه امنیتی و یه طوری به ما مثلا در وبلاگ نویسی کمک میکنن که من فکر میکنم خودمم تنها نشستم پشت لب تاب و تبلت دارم تنهایی کار میکنم این ظریف کاریاشه یا مثلا بعضی زن ها هستن که حسودند ولی بعضی زنها 24 ساعته میدونن که فکر من چیه و حتی اگر بخوام استخاره بگیرم مثلا بگم شعر بابا طاهر شماره ی چند بخونم خالا؟؟ خوب این زنه اصلا عمرش رو مانند یک مادر گذاشته روی من و من رو داره فی الواقع تحمل میکنه و انگار ارتباطش هم به غیب وصله مثلا من این اشعار حافظ بود که یعنی مثلا مست کرده بودم این رو صفحه اش به دلم خورد انگار مثلا یه زنی یه شماره ی صفحه داد از غیب و من باز کردم و خواندم از روش و کلیپ ساختم و شاید بار اولم هم بود که این شعر رو میدیدم اصلا و دیگه یا نگشته بودم یا نگشتم هم بعدش که شعر حاصی از حافظ رو باز کنم و کارم هم موفقیانه و گرفت فی الواقع خوب اینا مایه پیشرفت ماند ولی اگه یه دختر لوس که شیطانی میخواد مسلط بشه برمن من واکنش نشون میدم و جنبه شو ندارم و بهش میگم شیطان اصلا بعضی از دانشمندان ما میگن اون زن و شوهری که خرفای دل هم رو بدون صحبت میفهمند و از طیق فکر و تله پاتی رابطه دارن باعث اختلاف و جدایی بینشون میشه نه اینکه واقعا تفاهم داشته باشند این رو یه جایی شنیدم و دقیق یادم نیست! و اسلام هم میگه زن سیاه بچه آور بگیر یعنی یکی که درکت نکنه و همیشه آقا باشی و جذاب باشی و زن بیسواد مثلا که توقعش کمه البته معنای دیگر هم داره خعلی معنا داره این روایت که از جنبه ی دیگرشم من حودم صحبت کرده ام قبلانا!البته اسلام میگه اول زن زیبا بگیر ولی بین زن زیبای نازا و زن زشت میگه زن سیاه زشت بهتره تا زنی که تمایل به بچه نداره و لوسه ننره!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی