یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

یسم رب الشهدا

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ب.ظ | علی | ۰ نظر

و اما سیرقلیانی کوتاه اینه که حضرت زینب (س) هیبت امام علی (ع) رو داشتند و در اسارت همه جا در تماشا بودند و این نامردها میترسیدند بهش نزدیک بشن و میترسیدند واقعا و فضا فضای حبس و غذاب بود و جرات نمی کردند به زن ها نزدیک بشوند مردان هوس باز لذا مسابقه میذاشتند حاکمان غاصب و بیشتر مورد شدت عذاب های دیگر  و کتک زدن و روانی بودند و سرهای شهدا رو جلوی رویشون میگردانیدند و بدتر بود عذاب روانی و برای آژار و اذیت دختران اون ها رو از عمه جدا میکردند!!! 

و دیگه اینکه تفکر کنید که چرا امام حسین(ع) دردنیا با خون خودش به خدا رسید نه با عالم ملکوت و استفاده از قدرت فرشته ها؟! 

و در دنیا که زن ها منتظر عادت ماهیانه اند و مردها هم باید منتظر باشند خون بریزند  و ارضا شوند در دییا روال اینه رواله حق پس تا جایی که شهدا با خون پاک خدمت خدا میرسند و خونشون نجس نیست مثل بچه آوردن های دنیوی!!! ما میرویم توی حمام و غسل می کنیم بوسیله ی آب و تمام گناهمون بخشیده میشه و شهدا هم در خون خودشون می غلتند و با خون پاکشون غسل داده میشوند این ها رو دیگه کجا میرسند خدا میداند!  پس راه راهه امام حسین و شهدا است و مسیر مذاکرات رو تعیین کردیم و نباید از خون ترسید! 

وقتی دشمن قسی القلب داعشی خون و جگر پاک و مستانه ی  شهید والا مقام رو به دندان میکشد دیگه خبر نداره که شربت شهادت که چه عرض شود هلاکت خودش رو سر کشیده و به هلاکتم رسید! و منتقم خون پاک شهدای ما خود خداست.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی