یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم رب شهدا

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۳ ب.ظ | علی | ۱ نظر

خوب دیروز سیر قلیانی نداشتیم ولی امروز کوتاه بود و زود برگشتم اینکه مداح حین گوش دادن نوحه گفتند که (ثارالله) !بله خون در بدن که نقشش چیست خعلی مهمه وهنوز کشف نشده دقیقا !!و در آزمایشگاه نکات بسیاری رو از خون ما میفهمند ولی هیچگاه نقش خون در بدن که نقش حیاتی دارد کشف نخواهد شد!! و امام حسین (ع) زنده است و بشر تا زنده است خون در بدنش جریان داره!!یه نظریه است که معتادان رو خونشون رو کلا عوض کنند ولی یادمه بابا بزرگم رحمه الله میگفت در بیمارستان نمازی یک معتاد خواست که خونش رو کلا عوض کنند تا رها بشه از بند اعتیاد ولی بعدش مرد!! و هنوز به تکنولوژی اش نرسیده ایم !!ولی حدس میزنیم که نباید خون از بدن توسط آمپول خارج بشود چون بیاد بیرون نجس میشه و خراب برای اینکار!! بدترین نقش خون در بدن اینه که یارو بچه دار میشه با چیز نجسی که از خون زائیده شده و ساخته شده !! این بدترینش هست که یه مختصر درموردش حرف میزنیم خالا ما!! الان در آژمایشگاه برای ازدواج آزمایش خون میدن که ظاهرا به هم میخورند یا نه ولی باطنا هم که طلاق خواهند گرفت و بچه هاشون چه میشه و همه چیزشون رو هم میشه با خون کشف کرد که هنوز تکنولوژی بهش نرسیده!! لذا آمپول نه ولی چه زن هایی که با ازدواج کردن و روش صحیخ بچه دار شدن عوض شدند و آدم شدند نه به خاطر بچه آوردن که خوده بچه فتنه است طبق قرآن!! و باید برای اصلاج یک جامعه مفیده که بچه ها زیاد بشوند و ازدواج ها رخ بدهد!! و هرچه مرد زیاد به زن میل داره برای زن هم خوبه که به مردش مراجعه کنه و به میل خونی اش برسه !!که برای خود زن هم مفید و لازمه در روحیاتش حتی چه برسه در درمان خونیه بدنش همونظور که یک زن خوب باعث تقویت روخی مردان میشه بعد از یک ارتباط خوب جنسی!! و برای فرشتگان هم خون یک چیز شبهه ناک و مشکوک و شایدم از خون انسان میترسند اینا چون در اول خلقت بشر به خدا گفتند که این بشر در زمین خونریزی میکنه ها و در قرآن اومده پس خوبه که بیشتر به نقش خون فکر کنیم و آزمایش ها بیشتر بشه بعضی ها که خون رو هم ببینند از هوش میرن و باید دانش آموختگان بیشتر به خون برسند و آزمایش کنند ما لامپ میسازیم بله ولی هیچکدوممون هنوز دقیق بلد نیستیم و میشه لامپ های جدید ساخت لذا در بعضی امور باید همگان عموما یاد بگیرند بعضی تکنولوژی ها رو وفتی عمومی بشه پیشرفت ها و آزمایش های خانگی هم رونق پیدا میکنه و چیزای جدید میاد وقتی سوال ایجاد بشه خدا هم کمک میکند!

بله کار کردن بشر روی خون نقش ظاهری داره که با آمپول و دستگاهه!و نقش ظاهری و باطنی داره که با غذا و اندامه !!و نقش باطنی وروحی مطلق داره که بزرگان و جن ها و مخصوصا شیاطینشون و همچنین فرشته های راحتی خدا کار میکنن و کشف شدنی نیست به راحتی!!! و در ظاهر خون هم معلوم نمیشه در آزمایشگاه بشر ولی فرشته ها کار میکنن و میفهمند و خون شهدا هنوز هم کار میکنه و نابود شدنی نیست!!! خعلی میشه بحث کرد اگه تفکر کنیم روی خون ظاهر و باطن!

  • علی

نظرات  (۱)

فقط زمانی که تو با "هدف" زندگی می کنی و به آن چیزی پاسخ می دهی که در چارچوب "حال"، "گذشته" و "آینده" مهم است، جملگی مفهوم می یابند.((اسپنسر جانسون))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی