یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

فضای مسخره

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خوب فضا مسخره بود برای سیرقلیونی امشب و سبک بود و من خودمم حالم خوب نبود و خواب هم که بودم خواب میدیم یکی که نمیگم داره کتکم میزنه و اذیتم میکنه متعصفانه قوم و خویشمونه زشته بگم کی و هرکاری میکردم بیخیالم نمیشد و نمیتونستم رها بشم از دسش دوبارم پیداش شد منو دوبار  برد داخل تیمارستان و یعنی نگرانم بوده!!!وداستان بدم باهم داریم ! خلاصه افطار هم کباب خوردم و سنگین شدم بعدش سیرقلیونی و فضااصلا ملکوتی نبود و سبک بود و اگه قلیون میکشی و میخای نوحه گوش دهی اگه سبک بودباید صدات درآد و ذکر زیر لب بگی یا اصلا خودت فضایی که دارن مسخره میکنن و اهل روضه نیستن رو با صدای خودت تغییر بدهی منم دیدم خرابه و اشعار محسن جان چاوشی رو گوش دادم به جای نوحه امشب در سیر قلیونی ولی اول نوحه گوش دادم دیدم سبکه و نمیشه با هرناکسی ساخت و باره کارهای اونا رو به دوش کشید و دعاشون کرد چون کارشون خاربه واشعار محسن جان هم خودش روضه است برای قلیون و بهترین شعرها و آهنگ رو میزارن که جوان ها گوش بدن وگرنه شعر و متنش خعلی باحاله و این همه ما از عالم امام حسینی میگیم در روضه ها حالا باید خودمونم گوش بدهیم که بزرگان و عالم بالا چی میگن و نصیحت میکننو انتظار دارن؟؟موفق باشید انتظار داشتم در این شب های امام علی فضای روضه باشه ولی خوب میسازیم اینجا از توی خونه خالی مون که قراره اسمم بشه نوشتم این متنو و صدای قلیون همسایه هم می آد امشب البته امروز یه کاری هم کردم برای قلیان اینکه قبلانا رفتم عطاری و یه چندتا چیز خریدم اسمشم بلد نیستم گفتم میخام خوشبو کننده ی دود کردنی میخام خلاصه چندتاچیز قاطی کرد و عطاری خوبی بود میدونست و داشت و آشنا بود به این چیزا خلاصه امشبم ما دیدیم زغال داریم تو خونه و قبلا با کبریت دود میکردم و نمیشد و گذاشته بودمش کنار تا اینکه امشب آوردمش تو این خونه خالی و وقتی قلیان آماده شد ریختم روی زغالا و کلی صفا کردم و معطر شدم و دود کردم و ریه هام معطر شد!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی