یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

فهم لایومنون

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ق.ظ | علی | ۱ نظر

لقد حق القول علی اکثرهم فهم لا یومنون(7) 

این آیه نکته ای جلب توجه کرد یه نکته هم قبلا گفتم متعصفانه حذفش کردن چون تفسیر غلطی داشت چندسال پیش گفتم که درمورد این آیه هم بحث کرده بودم ولی نکته ی این آیه درست بود به نظر خودم اما ولی به هرحال دو تا حالتم رو میگم مقدمتا بعد وارد میشیم اول اینکه فهم من بستگی داره تفکرات چه طور باشه و پخته بشه تفکر شما روی منم اثر داره و من میفهمم از راه دور و بعد مینویسم وگرنه فکر شخصی که نیست هزاربار چیزی رو میبینم ولی یقینم و زکاوتم نمیکشه ولی اگه مثلا شما بفهمی چیزی یا بعضیا که مورد نظر هستن بفهمند روی منم تاثیر داره مثلا خواهرم منو اسیر کرده باید با توجه به اون زندگی کنم و فهمش روی مغز منم تاثیر داره یا مثلا بابام میره با دوستاش بحث میکنه من اینجا مینویسم ولی از بحثشونم با خبر نیستم ظاهرا و خدا روزی میده و نکته ی شخصی دوم هم که باز ربط داره به این نکته ی قرآنی گفتن من اینه که من که صدام درمیاد بااون صدایی که تو دلمه و اون صدایی که شما خیال میکنی حالت منه فرق داره هر سه تاش و ما به نحوی رندیم و تو کلیپامم مشخصه و داغونم کردن خراب شدم لذا وقتی قرآن بلند بخونم از صدای خواندن خودم نکته ای پیدا میشه یعنی اگر توی دلم میخوندم این نکته رو نمیفهمیدم ولی مراجع وارونه است ممکنه چون دلشون قوی تر از زبانشونه و عبادت زیاد میکنن ما دیگه فعلا اینجوری از آب درومدیم حالا مقدمه تمام اینکه دیدم سوره ی یس که خونده بودم از صدام فهمیدم که (لا یومنون) رو یه طوری خونده بودم که نکته داشت قبلا هم این اتفاق افتاده که از صدای خواندن خودم نکته ی قرآنی بگویم خلاصه لا یومنون رو اینطوری خوندم که چه خوب شد که نمیفهمم راحت شدیم از دستشون و بهتر که ایمان نمی آورن وگرنه مارو هم گرفتار خودشون میکردن!! یعنی خیالت راحت باشه که اینا ایمان نمی آورن من خودم اینطوری صدام معلوم بود و چون صدامو و تصویرم رو ضبط کرده بودم و شما فهمیدی منم اینبار که گوش میدادم متوجه شدم ایراد یا نکته رو حالا داستان چی بوده که اگه خیالتون راحت که ایمان نمی اورن و درگیری و گرفتاری درست نمیکنن دیگه داستان چی بوده خدا میدونه!!! البته یه بار دیگه همونطور که گفتم اینطوری معنی کرده بودم که یه عده ایمانشون از یه حدی دیگه بالاتر نمیره دیگه اینا آزاد میشن و سیر و سلوک خاصی ندارن و باید دنده سنگین حرکت کنند و سرپایینی دارن طرف آخونده ولی دیگه میدونه که مرجع تقلید نمیتونه بشه هرکاری هم بکنه نمیشه این حالت اگر در جوانی بدست می آورد بهتره مثلا بره سیگار بکشه جوان راهش عوض میشه سیگار بده ها بدتر از قلیون و من سیگاری نیستم و تو فیلمام میگیرم به دستم و مراقب باشید البته معنای دیگه هم داره (لا یومنون) که آقا هرکاری کنی ایمان نمی آورن یا می توتیم معنا کنیم که لایومنون یه حالت باشه یعنی در حالت لایومنون قرار دارن  مثل حالت سایلنت گوشی موبایل والا چه میدونم!!

  • علی

نظرات  (۱)

  • تبلیغات اینترنتی
  • باسلام ودرود خدمت شما دوست گرامی

    وبلاگ خیلی جالب وزیبایی دارید از خداوند متعال برایتان موفقیت همیشگی آرزومندیم

    بنده یک سایت در زمینه تبلیغات اینترنتی ونیازمندیهای اینترنتی دارم وازشما دعوت میکنیم به سایت تبلیغات اینترنتی ما مراجعه کنید وماراخوشحال کنید همچنین در این سایت می توانید تبلیغات ونیازمندیهای خودتان را به صورت کاملا رایگان  وتبلیغات رایگان ثبت کنید.

    ازشما درخواست میکنیم اگه امکان پذیراست لینک سایت ما هم در وبلاگ خیلی زیبا وقشنگ تون در قسمت پیوندها ولینک دوستان ثبت کنید تا کاربران عزیز باسایت تبلیغات ونیازمندیهای اینترنتی آشناشوند

    عنوان لینک : تبلیغات اینترنتی

    لینک : http://niazgoo.com/index.php

    تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی رایگان سایت تبلیغات اینترنتی درج آگهی رایگان درج آگهی رایگان در اینترنت درج آگهی رایگان اینترنتی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی