یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

افکار پلید

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۱ ق.ظ | علی | ۲ نظر

به نظر من طوری که فکر کردم اینطوریه که میگم اتفاقا درمورد فکر میخوام خرف بزتم خودمم فکر کردم اینکه بعضی مواقع دارم به یه موضوعی فکر میکنم حالا اصلا مهم نیست مثلا دیشب داشتم به خودم میگفتم آب نخورم بعدا بخورم و مهم نیست بعد دیدم یکی تو فکرم بود میگفت بخور عیب نداره!!!! میبینی اینا وسوسه نیست به نظر من تفکر کردن و همفکری که ایجاد میشه توسط شیاطین نیست شیاطین بر دل انسان سوار میشوند و توسط وسوسه در دل که باید جای خدا باشه و الان اشغال شده توسط شیاطین اینا بر اساس نیاز و طمع و حسد وکینه و اینارو مشتعل میکنن و به سمت این چیزا میبرند ولی وقتی ما داریم فکر میکنیم و مثلا وبلاگ مینویسیم اگه همزمان با نوشتن کمک میشیم اینا توسط بزرگان هست که قوی اند و قرشته ها که طوری روی مخ ما میان که در فکر ما اثر دارند یعنی من احساس میکنم خودم به این نکته رسیده ام ولی اونا اومدن تو فکر منم هک کرده اند و آدم تشکیل شده از فکر مابقی را  استخوان و ریشه هست درست؟ ای برادر تو همه اندیشه ای ...ما بقی را استخوان وریشه ای... حالا ببین اینا چقدر قوی اند که کل وجود من که تشکیل شده از فکر برای وبلاگ مثلا رو میگیرند و اینا شیاطین نیستند چوون شما سراغ نداری جایی که مثلا صدام بشیته حکمت و فکر کنه و صحبت عرفانی بگه چون صدام شیطانی است و شیاطین نمیتونن در فکرش بیان و مثلا صحبت از عرفان کنه و مستقیم نمیتونه وسوسه بشه و هیچ وقت حتی کتاب بزرگان رو حوصله ش نمیشه بخونه صدام حسین چه برسد که بخواد گولمون بزنه و تفکرات دینی داشته باشه اصلا توی این  خطا نیست ولی اگه شیطان زورش میرسید میومد هک میکرد فکرش رو لذا قدرت نداره ولی وسوسه چیزی است که ما میشنویم از جایی ممکنه به احتمال زیاد متوجه نشویم که از کجا امر میگیریم و چی میگیم ولی دقیقا همون کاری که میگه رو انجام میدهیم که وسوسه شده و به سوی بدی و هوای نفس کشیده میشیم نه به سمت نور وحکمت لذا معاویه که دشمن امام علی بود و به قول شاعر بهترین دوست دشمنته تو این اوضاع که امام علی علیه السلام میومد طی نامه هاش با معاویه درد دل میکرده خلاصه معاویه و امروعاص حیله داشتند ومکار بودند نه اینکه بشینن چهارتا کلام حرف درست و حسابی بزنن اصلا بلد نیستند و یه مسجد نساختند مثلا و فکرشون خراب بوده و شیطانی ولی باز میبینی که علما خودشون شیطانشون میگن عالم هست  خودش لذا خعلی از علمای روحانی ما به مقامی میرسند که شیطان مخصوص امام زمان باشند و انقدر خطرناکند مخصوصا اونایی که خودنمایی میکنند و مشهوریت رو دوست دارند و خعلی در دید و زیاد صحبت میکنن و منابرشون مردم جمع میشن اینا مقامی دارند که شیطان امام زمان بشوند وهمه ی ما شیطانی قرین خود داریم لذا من مثلا خودم شیطان مراجع و بزرگانم ولی شیطان من هم از اونور میتونه مخ منو کنترل کنه البته گفتم که کنترل فکر ممکنه توسط انسان های قوی باشه نه شیطانی ولی در کل میگم منم خودم رها نیستم بالاخره و افکارم مال خودم نیست ولی چون میبینم که افکاری که مال خودم نیست در حد رسیدن و به وجد آوردن امام زمان نیست و ارزش آنچنانی نداره وبلاگم پس میگم که بله ممکنه منم شیطانی باشم و خودم ندونم که افکارم شیاطنی است وشاید فکر میکنم که افکار من توسط فرشته های نامقربه باز ولی شیاطنی باشه از اونور!!!

  • علی

نظرات  (۲)

  • رایانه همراه شبانه روزی
  • رایانه همراه شبانه روزی مرکز پاسخگویی مشکلات : کامپیوتر نرم افزار سخت افزار موبایل و......... این مرکز برای ارائه خدمات به هموطنان تشکیل شده است. دارای کارشناسان مجرب کافیست با شماره 9099070345 در سراسر کشور با خط ثابت تماس حاصل فرمایید. برای اطلاعات و آشنایی بیشتر با شرکت همراه رایانه به سایت همراه رایانه مراجعه فرمایید. http://hamrahpc.ir/
    کاری نیست که نتوان با اراده از پیش برد. همه ی دشواریهایی که برای من پیدا شده به یاری اراده و اقدام، از بین برده ام.((گوته))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی