یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

مهمانی تنهایی خدا

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر
خوب امروزم سیر قلیونی داشتیم بعد افطار آماده کردم قلیان ولی نمیدونم چی شده بود که موقع قلیان و نوحه گوش دادن مطلب و نکته ای رو یادم نیومد و روزی نرسید که یادداشت کنم و وقتی هم میومدم این خونه ی خالی دیگرمون هم بابام میگفت راضی نیستم حالا نکته به درک اشک هم نریختم و گریه مم نگرفت ولی خوب ماه مهمانی خداست و مهمان ها و فرشته ها هم بودن حتما که نخواستن از بالا و بستگی به روحیه ی خودمونم داره وگرنه اصل اینه که شما بتونی درحالت طبیعی و بدون قلیان نوحه که گوش میدی نکات برسه و ارتباطت با بالا وصل بشه ولی ما خودمون بعضی وقتا کدر میشیم یا فضامون خرابه و روحانی نیست که سیر قلیانی داریم و انتظار داریم با زور نکته پیدا کنیم و بنویسیم ولی نمیشه و دست ما نیست و من خودم اونقدر قدرت ندارم که درمورد یه موضوع که شما بگی بتونم جداگانه صحبت کنم و عقل و دانش مهمه دراین زمینه ی کارشناس شدن ولی نکته ها دست من نیست که مثلا روی یه شخص بشینم براتون بنویسم و یا یک موضوع و اینا دست ما نیست ما شروع میکنیم خودش نازل میشه رحمت اینا رو هم که گفتم بعد از قلیان کشیدن که نوحه گوش میدادم به ذهنم خورد نه که حین قلیان کشیدن البته نمیگم برای روزی نوشتن داشتن حتما باید روضه گوش داد و نکته ی دیگن اینه که در سیر قلیونی شما باید تنها باشی خوب مهمان ها و فرشته ها هستند و شهدا ممکنه یاری بدن ولی شما که نوحه گوش میدی و قلیان میکشی همونطور که گفتم نباید برای ریا و یا در جمع بگی و بخندی بلکه خودت تنها فضایی ایجاد میکنی که تفکر بیاد البته برای هنگام نوشتن ولی روزی دست ما نیست که امروز چی میگیم و بعدا فضا چیده میشه و اگه حالت بد شد وگفتم که بنا براینه که فرشته ها در حالت عادی یاری بدهند ولی اگه  کدر شدی و فضای لعن بود یا گناه کردی باز از اول باید برای ارتباط راه سخت بری و قلیان که آسیب میزنه استفاده کنی ولی ما دلمون میخاد در حالت طبیعی و عادی و بدون قلیان ارتباط بدیم و بنویسیم ولی فضا خرابه و یا نمیخان از بالا و یه کم لطمه میزنیم و قلیان میکشیم تا هم ادعامون نشه و بزرگ نکنیم خودمون رو و بالا ندانیم که من چقدر میفهمم و هم کاره خودمون درست نیست و نوکر نوکر امام زمان هم نیستیم و بفهمیم و شما هم بفهمی که کار قلیان کشیدن و نوحه گوش دادن و نوشتن غلطه ولی بد بوده فضا که اینطوری روزی میدن!!!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی