یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

روزی بی حساب

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ | علی | ۱ نظر

ما باز سیر قلیونی داشتیم و باید در مقدمات اینکارا صحبت بشه البته من گریه تفننی داشتم چون همراه و به بهانه قلیان بود اولا بعضیا فکر میکنن کاره ین یعنی ما که مینویسیم باید از اونا بگذریم و بگیریم که غلطه البته من وسوسه زیاد میشم ولی وقتی اشک بریزی بر امام حسین همه چیز فرق میکنه دیگه البته در دنیا شیاطین هستن و مردم و اجتماع هم گناه میکنن لذا شیاطین فورا فضای معنوی رو میبندن و جامعه رو به سمت بی نوری میاد تا دوباره ایامی مثل محرم بشه و دلا زنده بشن حتی ماه رمضان ولی ما که تنها بشیم و مهمان نداشته باشیم بیان کنارمون روضه گوش بدن همین موقعیت هم خودش فرصته که با آقات تنها بشی و سیر گریه کنی تنها و آروم بشی و مست بشی همش که نباید مهمان باشه و تنهات میزارن و منزویت میکنن و نورتم خاموش میکنن یعنی حتی اگر گناه هم کردیم و فرشته ها تنهامون گذاشتن شما موقعیتی داری روضه گوش بدهی و با آقات حال کنی و سواستفاده کنی از این تنهاییت و ما علی رغم گذشتن از بزرگان میبینی که مینویسیم چون وقتی گریه کنی سدها بسته شده باز میشوند البته من خودم نوشته هام بیشتر وسوسه ای است و گریه کم میکنم ولی اگر گریه کردیم در روضه ها روزی نازل میشه پس ناامید نباش و اگه بنویسیم هم میگن باز موجی شد وقتی از سد اینا که رد بشی اینطوریه و سد رو میشکنه خون و گریه و من خودم عادت دارم و قبلا زیاد روضه گوش میدادم و فضا رو میشناسم و موقه گریه اگه به امام زمان فکر کنیم که چقدر تنهاست و شکسته هستن و گریه کنیم میبینیم با این تنهایی و شکستگیشون اگه ببینیمشون امام نمیدونیم ایشون رو مثلا آیت الله العظمی بهجت رضوان الله علیه اصلا انگار در عالم ما نبودن ظاهرشون رو و عکسشون رو که میدیدم و میگفتیم به خودمون که اصلا به ما فکر نمیکنن و در عالم ما نیستن و خبر ندارن انگار از اوضاع ولی اینطوری نبود و برعکس بود باز و ما از سردلسوزی و بدبختی بر امامان گریه نمیکنیم بلکه خودمون بدبختیم و اونا ارجمندترین افراد پیش خدان و نیاز ندارن کسی دلشون براشون بسوزه و ما عمق فاجعه و درد حسینی رو نفهمیدیم وگرنه گریه کنیم دیگه حله منتهی همش نه برای خودمون و یاد بدبختی خود و اگه گریه از مصیبت هم نباشه و عشق باشه باز ائمه باید به ما فکر کنن تا راحت بشیم و اشک بریزیم و این اشک اگه نداشته باشیم عقده میکنیم و بسته میشیم و گیر میکنیم من گریه رو خعلی دوست دارم وهرکه بیشتر به فکر امامان اشک بریزه محرمتره

  • علی

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی