یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

جرفا

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

آقا ما قبلانا اقدر یاد خدا بودیم که نگو البته تعجب هم میکردم که چرا اقدر تو نوشته هام از خدا یاد می کنم ولی جاهای دیگه اینطوری نیست لذا میترسیدم که بزرگ بشم و مانند بقیه و بابام بشم!!! لذا شدم و فهمیدم البته نماز میخوندم و خدا توی نوشته هام زیاد بود و همش یاد خداوند ولی الان قرص روان مصرف دارم و اونطور که دلم میخواد از خدا صحبت نمی کنم و غافلم قبلا هر مشکلی داشتم با یاد خدا آروم میشدم ولی الان این قرص ها قسمت عبادت  یاد خدا در مغزم رو نابود کرده  به پوچ گرایی کشانده البته نماز میخونم ولی چیزی از یاد خدا در خودم حفظ نمیکنم جز ظاهر قضیه و تقصیر خودم بود که وارد باطن شدم و فلسفه و شناخت عبادی خدا در حالیکه بچه بودم و نظراتم ممکنه غلط بوده باشه لذا الان قرص روان میخورم و این قرص ها هم از قرص قلب خطرناک تره چون قرص قلب اثر مفید میزاره ولی اینا باید حتما تخریب کنه مغز رو تا اثرش روشن بشه وگرنه میگن قرص بده و شما باید قرص دیگه ای مصرف  کنی و یه قرص قرمزی هم اوایلش بهم دادن که بیهوش میشدم و همش میخواستم خودکشی کنم تا راحت شم اسمشو کاشکه خونده بودم چی بود تا بگم اینجا که جنایت هایی که نمیکنن این دکترا!!! اصلا قرص که بخورما میرم تو فضا و همین یعنی مخدر یعنی مستی و هنگام مستی آیه هست که نماز نخونید!!! ولی از باب دیگر راحت شدم اقدر مشغولیت داشتم که خدا با فرشته هاش برام رفع کرده و کمک ذهنی میشم و خوب شیاطین دورتر شده اند و حلقه زدن دورم بزرگان و مسائل راحت تر برام حل میشه در ذهن همینکه برام سوالی پیش بیاد این خعلی مهمه که آدم براش سوال پیش بیاد شاید از جواب هم مهمتره که سوال براتون در ذهن پیش بیاد چون جواب رو میشه سرچ کرد و پیدا کرد ولی سوال مهمه البته سوال هایی که میشه سرچ کرد در گوگل رو میگم که میشه جوابشو پیدا کرد نه هر سوال معنوی و آینده ای و جامعه ای و دینی بلکه من الان اگر سوال پیش بیاد بدون فکر مشورت میشه در ذهنم و جواب میدن البته باید عقل و اندوخته ی علمی خودم هم برسه تا حدی ولی غلبه ی قرشته ها بیشتر هست در ذهن من تا غلبه ی شیاطین و دکترا دیگه نمیتونن خدا رو دور بزنن که حالا هرچه قدرم بفرستنمون تو فضا با خدا که نمیشه جنگید و خدا بهم رحم کرده الان و من میبینم بعضی آخوندان که غیرتی میشن یک مسائلی رو میگن که دل مومنین خنک بشه ولی نشان میده که این مسئله خودشون رو به خطر می اندازه و باید ریسک کرد منم قبلا همینطوری بودم و تند مینوشتم و جوگیر میشدم و فشار روم بود ولی الان انتظاری نیست اگه از خدا هم نگم باز درکم میکنن حتما مسولیت ندارم که یه عده ای رو نجات یا فکرشون رو تغزیه کنم و انتظاری هم نیست!!! مثلا نگاه کنید این طلبه ی بزرگ چیا مینویسه؟؟ خوب بهش حمله میشه اینا که به خاطر امام زمان میجنگن و خودشون رو به خطر می اندازن و مام که میخونیم مام کنترل میشیم از سوی اینا حالا سایتش اینه قبلا حوصله داشتم دنبال میکردم:

www.einlam.blog.ir

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی