یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

نگار مندل!!!

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۲۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

از نماز صبح برمیگردم تو نماز داشتم دعا میکردم ولی جای یه نفر خالی بود بله نگارم رو دیدم و براش صلوات فرستادم او همیشه با منه و هوامو داره وگرنه من وبلاگ نویس ماهری نیستم او همیشه از کودکی میخواست کاری کنه که من پاکه پاک باشم و هیچ وقت گناه و شهوت رانی نکنم منم نمیدونم چی شد یعنی همش توبه میکردم و اون میومد و دلشو بدست میاوردم باز نمی دونم چی میشد دوباره گناه الان که اگه دلش بخواد بیاد تو مغزم و ببینمش دیگه مثل سابق نیست دیگه به گناهام عادت داره من بهش میگفتم ساحر چون دین و دنیامو گرفت چون قویه و میتونه یاد امام زمان عج رو بگیره و سپردنش به کار من ولی من اصلا نظرم خوب نیست وقتی حالم بده نگارم میاد توی ذهنم ولی من نظر ناپاک هنوز بهش دارم و خیال بد میکنم امروز صبح دعاش کردم و دیدم خعلی حق داره و احساس کردم کاره اونه اینکاره نه حرف دل خودم من روحم تسخیر شده و یه بازیگری ام که اختیاری نداره و شهوتمم داغونه دیگه مثل سابق نیستم و نگارم منو درک میکنه حتی اگر گناه کنم از پیشم نمیره و اگر بره من داغون میشم اگه حتی از زنی خوشم بیاد غیرتی نمیشه گرچه یاد هر زنی رو قبلا خارج میکرد و اگه به دختری می اندیشیدم که باهاش ازدواج کنم یا فکر بدی میکردم میومد خودش رو میانداخت توی ذهنم ولی الان از چشمش افتاده ام و برام گریه نمیکنه و دوستم نداره ولی باهامه اولش فکر میکردم محض وبلاگه ولی باور کنید نیست من اگه گناه کنم اون منو از غم نجات میده و دعام میکنه با اینکه من نگاه و خیال بد بهش دارم امروز صبح دعاش کردم بعد تو نماز بهم گفت تو از فلانی هم بدتری حالا نمیگم کی یه نقر هست که به هیچکس نگفتم ولی بدم میاد ازش و رو مخمه ولی هیشکه نمیدونه و من ازش خوششم نمیاد ولی نگارم امروز صبح گفت تو از اون بدتری!!! و من گریه ام گرفت :( اگه اون نباشه خدا نیست در قلب من و منم اول میگفتم شیطانه حتی تا چند ساعت پیش ولی وفتی دیدم جای دعام خالیه و بالا نمیره وقتی فهمیدم که ارتباط من با خدا از طزیق نگارمه چی بگم اون منو فراموش نکرده من باهاش بدم وفراموشش میکنم همش حتی نمیدونم باید چه کرد کمک کنیم.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی