یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

شنیداری

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ب.ظ | علی | ۰ نظر

دو تا مبحث جداگانه خورد به پستم ربطش بدم به هم اولا شما با من شوخی داری یعنی من خودم سعی نمیکنم عقل کل بشم و گذشته از اشتباه ناقص میمونم و شما باید منو کنترل کنی که نه یعنی شما باید منو بررسی کنی بعد به بهتر عمل کنی لذا من چهره ی عرض شوم الگو نمیشم و سعی هم نمیکنم بی اشتباه شم الان مردم بهترین فیلم ها و صوت های قرآن رو گوش نمیدن و اون بزرگوار هایی که عبد الباسط رو گوش میدن طوری گوش میدن که بهتر از ایشون بخونن و حق هم میدیم اینطوری باشه و ما خودمون رو فدا میکنیم تا شما بالاتر رو بخوای درست؟ و حروم میکنم خودمو به پای پائینی ها تا آدم های بالاتر ساخته بشن و ادعایی هم نداریم و اما نکته ی دومم که ربطش میدم اینه که آقا جاسوسان  و کسانی که بررسی میکنن صدای ما و نوشته هامون رو و گوش میدن به صوت من و نوشته رو هم چک میکنن اینا میفهمند و میخوان تاثیر بزارن بر روی حال من درست؟ یعنی یا میخاد پیشرفتش بده وقتی من حرف میزنم و نوشته اش روبروشه یا هم میخواد اعصاب منو دفعه ی بعد خورد کنه؟ درست؟ لذا مثلا سایت آیت الله وحید شما صوتش رو دانلود میکنی و با توجه به صوت و نوشته اش که برات نوشتن مبحث رو میفهمی و باید صدای ایشون رو داشته باشی بعد بخونی یعنی اگر قوی باشیم از روی صوت منظور ایشون و نوری که صدای هرکس داره میفهمیم حاالا کار به روانشناسی ندارم که حال ایشان چه طوره بلکه منظور ایشوون چیه؟ و قبلا هم گفتیم که آقا در دنیای ما و قبل از مرگ صدا تاثیرش بیشتره طبق روایات بر ما تا اینکه تصویر و ما فکر میکنیم تصویر البته بله نیاز نفس ما به تصویره ولی اثر پنهانی که روی ما خواهد داشت صوتی بیشتره و اگه دقت هم کنیم از صوت میشه فهمید ولی ما متقاضی تصویریم در کل در صورتیکه من امتحان کردم شانسکی دیدم که اگر تصویر فیلم کوچک بشه بهتر میفهمم مخوصوصا جزییانی که توی تصویره و مهمه تا اینکه اصلا تصویر گنده تر بشه و یه کل نگاه نکنیم یعنی شما که دارن کنترلت میکنن با این تلوزیون جدیدا این حتما که نباید چشمم روی مانیتور باشه بلکه به دیوار و کنار مانتیور نگاه کن که گیر ندهند!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی