یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

همدلی از هم زبانی بهتره

يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ب.ظ | علی | ۰ نظر

زن هایی که خوب شوهر داری میکنن این روش رو بهتر میفهمند و مومنین خداپرست نه صرفا مسلمان و ما قبلا هم این روش رو گفتم به نحوه ی دیگری ولی امروز که ظهر حین نماز امتحان کردم ریام کم شد نمازم بهتر شد و روزی سه پست قبل هم رسید بدیم بیرون فکر کنم از برکت همین بود و حال روش رو میگم و ما قبلا گفتیم لحن جدی یا تقلیدی از بزرگان یا بی صدا یا درگوشی و غیره رو داشته باشیم حین نماز که سبک و روش بود ولی این حالی است مثلا الان ماه رجبه و حس اینکار در وجود من بود و روش اینه که مقدمتا اینکه بعضی عرفا بزرگان اگر دعاشون کنیم متوجه میشن مثلا آیت الله فاطمی نیا ره میگفتن اگه منو دعا کنید دعاتون میکنم و جدی هم میفهمند و ما ها اصلا آدم فوق العاده و اسرار آمیز و نابغه که نیستیم ما خعلی قوی باشیم میشیم مثل یه شاگردی از ایشان و اون ها مارو خوب میشناسند و احوالمون رو اصلا انسان شناسند و اکثرا ما مثل همیم مثلا یه گروه عظیمی فاسق یه گروه عظیمی صادق خلاصه من حالا نمیدونم این عرفا میفهمند که از گروه حسودان یاروفلاتکارو کرده یعنی میخوام بگم مراجه مارو ببینند پرونده ی اعمالمون هم که فرشته ها روی دوشمون نوشته اند رو باخبرند و کار سهلی است براشون منتهی هرچقدر از اسرار مارو بدونن ممکنه به نظر من اینطوریه که هرچقدر سر و راز مارو بیشتر بدانند زبانشون از فاش سازی اون راز بسته تر میشه پس خیالت راحت لذا خلاصه کنیم اگه ما در دل باهاشون صحبت کنیم مثلا آیت الله صدیقی ره که مجتهد اعلم هستند اگر مایل باشن میشنوند لذا شما عرفا رو داشته باش حتی اگر امام زمان رو در دل قوی نیستیم یا دلشون خونه ولی آیت الله صدیقی ره و آیت الله خامنه ای حفظه الله که سمیع هستند و دستشون بازتره ممکنه  و دعاشون کنیم میفهمند لذا نمازتون رو اینطور بخونیم که این بزرگان دارن صدای مارو میشنوند یعنی گوش دل و سر آن ها راه و درب الهی است بر روی ما و دلشون هم خونه لذا ما در خدمت آیت الله خامنه ای ره برسیم مودبانه حرف میزنیم و شرم میکنیم در نماز هم خدا دوست داره و حتی خیالی نیست شما بلخره مرجع تقلید داری و ارتباط باید بزنی لذا میشنون حالا با همون لحن و وضع با خدا صحبت کن که واقعا در نظرشون بگیر بزرگان رو و در صورتشون حی و حاظر نماز بخون که دارن میشنون صدای مارو و ماهم باید بدونیم در محظر خداییم و بدونیم و در نظر بگیریم بزرگان رو ولی نه برای قصد مثلا مشهور شدن و قصد بد و گناه در نظرشون نگیریما لذا من که جلوی اینا و‌مخصوصا امام زمان عج آبرویی ندارم و گناه زیاد کردم در خلوت و بسته شده دلم ولی ماه ماهه استغفاره لذا ریا کمتر میشهذبا این روش و استاد پیدا میکنیم و معرفت بالا میره معنویت زیاد میشه و گناه کمتر کنیم و اینا و این روش خودش همدلیه با بزرگان وهم کلامی با اون ها که مورد لطف و الطاف الهی قرار میگیریم و بخت گشایی و گره گشایی وحل مشکلاتمون و دعای خیرشون که از همکلام شدن روبرویی خعلی بهتره و از ظاهر ماجرا!

ی

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی