یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

تجسمیات الهی

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۰۲ ب.ظ | علی | ۰ نظر
خوب نکاتی رو میگیم که به پست نوشتاری قبل هم ربط داشته باشه اول اینکه دعا در مراکز معنوی مثل امامزاده ها و حرم ها و مساجد میگیره و نور استجابت دعا ممکنه تو خونه هم باشه تا اینکه گناه کنیم یعنی من وبلاگ دارم روم کار میشه نور میگیرم و دعام میگیره ولی شرایطی پیش میاد که نور خفه میشه و دعام حبس میشه این درمورد پست قبلی که تو حرم نشسته بودم و دعا کردم و ادعام شد بعد ولی نور پرید دوم اینکه گفتیم شما مراجع و بزرگان رو شکی نیست که میشناسی ولی تا چه حد میتوانی چهره شون رو تجسم کنی درحالیکه عکسشون روبروت نیست یعنی اگر نقاشیت خعلی قویه مثلا چهره رو میتونی بکشی که کار هرکسی نیست چهره کشی آیا میتوانی چهره ی امام خمینی رو ذهنی بدون اینکه الگو و عکسی روبروت باشه بکشی؟ این تهذیب میخواد یعنی همین الانم ما که دور شدیم نمیتونیم عکس امام خمینی ره رو در ذهن بیاریم دیروز تلاش کردم عکس یه نفر دیگه میومد توی ذهنم!!! اینو برای این میگم که امتحان کنیم و ادعامون نشه نورانی هستیم و اما سوم اینکه آقا امتحان کردم شمام امتحان کن که موقع خواب که همشم خواب پریشان میبینیم اگه مخصوصا پسر و مرد هستیم و فکرمون دیگه زنونه نباشه اینکه بگو قبل از خواب یا حسین توی دلت و تجسم کن که داری سینه میزنی اینم باز نورانیت میخواد و‌دوباره از فکر زنانه بیرون اومدن چون سینه زنی مخصوص زنان نیست و مردان به سبک خواصی سینه میزنن و اصلا مجالسی تشکیل میشه قبل از خواب ملکوتی که بزرگان و‌فرشتگان و اساتید چک میکنن ممکنه که کجایی و چکار میکنی و خواب خوشی هم خواهی رفت اگه تجسمی سینه زنی برقرار کنی قبل خواب تا اینکه به خواب بری ولی این زنان رو که میشناسی فکر مارو دارن و تجسم سینه زنی سخته ممکنه بستگی داره ولی پرشکوه هم نباشه تجسم سینه زنی مردان قبل خواب همینم خوبه و گفتم مداحان خاص حتی چک میکنن و نورانیتشون قوی است که کیا سینه زنن همش که مجلس ظاهری نیست که شلوقه لذا گفتم شرایط رو زنان خراب میکنن یعنی ما نور دعا داشتیم زنان اومدن تو ذهنمون نورانیتی که داشتیم و وصل بودیم به بالا و میتونستیم دعاگوی باشیم که شرایط رو گفتم رو در پست قبل رو عوض کردن و‌نورانیت جنسی شد توی سینه زنی هم همینطوره فکر مذ زنونه است نمیتونیم سینه زنی رو تجسم کنیم که کار مردانه ممکنه نتونیم هخخخخ ولی انشالا بشه اینو میگم که کار کنیم وگرنه میشه
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی