یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

فریاد حقگویانه با رب

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب گفتیم عاجزانه خدارو خواندن بهتره تا اینکه مردان صداشونو کلفت کنن ولی باز هردو روش در فصای خاص خودشه ولی یه نکته فراموش شد ببین خدا منتظره مومن حرکتی کنه تا دور کنه شیاطین رو که اذیت میکنن همش اثر ذکر گفت غیر طبیعی نیست بلکه وسواسی میکنه اینارو بر مثلا اینکه حتی دماغشو بخوارونه فقط باید کاری کرد و واکنشی و باید ناراضی بود از وجود شیاطین و نخندید و کاری نکرد که اخت بگیرن این زنان و به بگهر بهانه ای خودمونی بشن البته مومن فرق داره زن مومن نسبت به مرد تکبر داره و فاصله رو رعایت میکنه ولی شما چی میگی اگر زنی عاشق مرد نامحرم بشه گناه کرده؟؟؟ میگم نه اگر فاصله رو رعایت کنه ولی فتنه است همین چون زن شره و خطرناک حالا با این زنا کار ندارم بلکه شیاطین که دشمن اند ظاهری و باطنی و اگر بسم الله الرحمن الرحیم رو بلند نگیم سوار مون میشن اینا آقا درمورد اینا کوتاه نباید اومد یعنی برنامه دارن پشت سرمون و دستگاه های جاسوسی نفوذ دارن چون عده و قدرت دارن و همن که مومن نیستن در ایران لذا باید کنترل کرد چون شیاطین قدرت دارن به روش بدش با هم ربط دارن و دست دارن طرف کن حیوانه که وقت نمیزارن مومنین که حفاظت و مراقبتش کنن میسپارنشون به سرویس های شیطانی که هم ممکنه فضاش راحتر باشه و هم در زمینه های بدتر و خوب شیطان قسم خورده اذیت کنه و همیشهدخوب نیست فضایی که برای مومنین میچینن سرویس های اطلاعاتی جاسوسی  حالا کار ندارم میخوام بگم واکنش نشون بده که اشتباهی رپ سرت سوار نشن و قرآن بخون و نماز خوبه ولی همینا هم واکنش شدید نشون میدن یعنی من دیدم که اگه نماز مستب

حبی در شرایطی بخونم مثل اینه که یه شیرینی که خعلی شیرینه و ضرر داره پ میلشم ندارم و خودمم میدونم بده هست که بخموام بخورم ولی بحرانی تر میکنن و قبلاگفتم فتنه میکنن کسی که پنهان در دل خدارو بخونه و جنگ رخ میده و خودمونم اذیت میشیم مثل اینکه بخوان در اتوبوسی مغازه ای جایی شلوق حرف دلمون که صدای زن و یا فتنه گری که تغییر میده صدایی که در دلمون با خودمون فکر کرده ایم و هیچکه ظاهرا نمیدونه و صدامون بیرون نیومده رو همه بشنونن و مارو هم بشناسن روی آنتن تلوزیون خوب آدم خورد میشه و ممکنه کافر شه اصلا مشهوریت بده حالا کار نداریم که چیزایی که از توی چشممون میبینیم هم میفهمند شیاطین و نقطه ی تمرکز که قبلا گفتیم و اسیر اسیریم لذا داد بزن تو نماز و با صدای بلند در خلوت نماز فردی بخون و با خدا هم صحبت کن نه ریاکارانه البته مردان اینطور باشن وقتی بلند خدارو‌بخوانی شیاطین یقینا دور میشن و دستگاها حتی بدشوپ میاد و دیگه نمیبرنت روی آنتن و ممکنه در داد زدن دعوا داشته باشی که حق میدیم بهت و‌یا عاجز باشی که دلت باید نرم باشه من خودم اپنروز دعوا داشتم ولی چندین مرتبه فشار آوردم و ذکر گفتم تا دلم نرم شد و عاجز شدم و‌قرآن هم بلند بخوانی خعلی خوبه ولی به شرطی که عصبانیتت کم بشه و خلوت باشه ودلت نرم شه و سبک شی نه به شرط اینکه انتقام بخوای بگیری و‌برای کسی ریاکارانه نماز بخونی که اکه اینطوره اصلا این روش رو ممتحن نباش.من خودم قبلا بلند صلوات میفرستادم تو مسجد ولی الان دلواپسی دارم و خعلی فضای خلوتی که بشه داد زد راحت ندارم فقط الان که پیش بابابزرگم اونروز فضاش بود بلند بلند با خدا مناجات کنم و نمازم باحالتر شد که گفتم

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی