یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

ریجکت ما

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ | علی | ۰ نظر

نمیخوام بخشنامه کنما پست شخصی و حال شخصیمو ها ولی یه چیزی هست که درست میشه بعدا اما تو دلمه دیگه که باید زودتر حل شه ما اینجا فریزمون میکنن و اعصابمون خرده و افسرده شدیم و نور نمیرسه البته گناه بده و آثارش ولی اینجا احساس میکنم دلا مخالف من شدن به جای اینکه همدل بشیم یه علتش اینه که همش گفتیم جاسوس و این حرفا یه علت دیگه ش اینه که میترسن من به جایی برسم و بزنم داغونشون کنم ببین عزیز من تا الانشم که شده دنبال پست و قدرت نیستم و بدم میاد حالا درسته به فکر اشغال هستم ینی شغل ها دوما وقتی سیستم خرابه من شکایت از کسی ندارم و دلم میخاد سیستم درست بشه که پشت سرم هرکاری کردید ولی منتهی بعضی ها عمدا و خارج از سیستم اذیتم کردن که بازم شکایت ندارم و واگذارشون کردم و میکنم به خدا مخصوصا این حرفا مال الان نیست ما چند سال پیش همش به فکر زندان رفتن بودیم الان که خدا برعکسش مرده شکر میکنیم داریم روایت که بعضی موقه ها همه جمع میشن یکی رو ذلیل کنند ولی خدا میخواد و امام زمان میخواد و عزیز میشه یارو و برعکسش همه جمع میشن یه نفر رو عزیز کنن و خدا میخاد طرف ذلیل میشه و فرشته ها از خنده غش میکنن من افتخار میکنم که شیطنت و جاسوسی روانشناسی که همه رو مریض میدونه و دنبال قدرت و تسلط بر افکار بشر هستن بره کنار و بزرگان با دعاشون بیان تو متن زندگیم و باید افتخار داد که بیان اینا ولی امشب تو مجلسی بودم داشتم فکر میکردم که بعضی چیزا هست که از دل و ذهن بیرون نمیره مثل چی مثل اینکه من گناه بکنم و بزرگان بفهمند حالا بیا و بیرون کن بلکه خدا هم ممکنه نتونه حذفش کنه از ذهنشون یعنی من بی تقوا باشم و گناه کنم ممکنه از رحمت خاصه و دعای بزرگان خارج شم و این از تپی یادشون بیرون نتونن بکنن یعنی همینکه من اینو‌نوشتم که یادشون نمیره ممکنه همین باعث بشه یاد گناه من بیافتن حالا بیا و درستش کن ما افتخار میکنیم که زیر نظر بزرگان باشیم تا زیر نظر شیطنت هایی که بزرگان رو هم خارج کردن چون ما دوکلوم گفتیم جاسوسی میکنن اینارو کوفتن و این بزرگان قدرت دارند اینا اجازه ش دست خدا است ولی باز شیطنت میکنن و نمیزارن ما به پیش بریم و متحد بشیم و همدل و نور جاری شه در بطن و متن زندگیمون به هر بهانه ای نه بابا من اینکاره نیستم و دنبال پست و قدرت نیستم درسته آدم باید قوی باشه ولی نه در مخ زنی و قدرت بر مردم بلکه قدرت در مقابل ظالم و ستمگر و زورگو لذا من هیچ ابایی ندارم و از خدامه نوشته هام نفوذ پیدا کنه ولی مورد جنبه ی اینکه فردا مورد مسخره ی اطرافیان و غیر اطرافیان باشم نیستم و نمیدونم الان این نوشته ها با این همه کلیپ تو تهرانم در محظر عموم  پخش میشه یا نه چون کسی نظر نمیده لامصب و دلم میخوادا چون باید برگرده نوشته هام و حس قرب کنم ولی میبینم کدر شده البته روزی معنوی هست ولی باز دیگه و دشمن میبینم از سادگی من و موشکافی من سواستفاده میکنه و رخنه پیدا میکنه و حرکتی که میخام رخ نمیده و این دولت هم سیاسی تر شده و مهم جلوه نمیکنیم و مدعی زیاد شده

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی