یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

ضعف نفس

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۰۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

یه اشکالی رو چند دقه پیش خدا یاری رسوند فهمیدم در عرض چند دقیقه دو مصداق در زندگیم پیدا کردم درمورد ضعف نفس با توجه به اینکه جاسوسان و شیاطین در زندگی ما هستن و روانشناسان مارو زیر ذره بین بردن و هدف ما گول زدن شما نیست بلکه زندگی خودمون رو میکنیم و خوشمون نمیاد کسی تو زندگیمون فضولی کنه و مارو از پدر و مادر جدا و اختلاف در خانواده باندازه بیشتر از این خلاصه من در خودم ضعف نفسانی دیدم در مورد رندی زندگی کردن مصداق یک اینه که اگه من درون خودم ضعف داشته باشه نفسم و نتونم در مسائل ریز خودم و نفسم رو قانع کنم چطوری میتونم دیگران رو فکرشونو در دست بگیرم و یا استخاره بگیرم برای شما بلکه نفس من ضعیفه و من سر مسائل ریز نفسم مثل بچه ها با خودش درگیر میشه باید قانع بشه و دلم دریا نیست و هنوز تو هوای نفسانی ام گیر هستم و بد و خوب رو تشخیص نمیدم و از خودم بیرون نیومدم و باید خودمو راضی کنم تا شمارو و باید با خودم اول کنار بیام و حتی مسائل ریز درگیری در وجودم ایجاد میکنه چه برسه مدیریت بحران فکر و مصداق دوم اینکه مثلا من میخام بیام خونه تو راه یه چیزی خطور میکنه که پیتزا بخر ولی نمیخرم بعد میرسم خونه میبینم از قضا یه غذای بدمزه و بد و چیزی که دوست ندارم شام داریم بعد به خودم میگم عجب من به خودم گفتم پیتزا بخرما دلم راست میگفت چرا پس گوش نکردم پیتزا بخرم همون موقع اگه دفعه ی بعد چیز شد حتما میخرم خوب اینم ضعف نفس بعدی منه که فکرم تو خوراکه و فکر میکنم که بله هدف پیتزا بوده در حالیکه هدف ممکنه بیماری باشه هدف ممکنه غذای خوبتر باشه نه همش خوشمزگی و باب طبع بودن غذای امشب که حتی درگیری و فکر ایجاد شدن درمورد خوراک خودش ضعف نفسه چه برسه اقدر به پیش بریم که بخوایم بازش کنیم البته کار نداریم به اونش که آقا این خطور که پیتزا بخر بخور که ایجاد شده بود شیطان بود روح بود خدا بود کی بود که یادم انداخت خوب بعضی مواقع از ضعف نفس ما اگه غذای خوب نخوریم درگیری ایجاد میشه تو خانواده یا اوقاتمون تلخ میشه و مثل بچه ضعف نفسمون رو میرسونه که اگه رند باشیم میتونیم از این ضعفا در تسلط بر افکار استفاده کنیم تسلط بر افکار مانند اینه که یه غیر روحانی وایسه جلو و‌نماز بخونه و ما بگیم نمازش سبکتر از ماست و واقعا هم درست باشه نظرمون و ما قوی تر باشیم وگرنه تسلط برای انحراف فکر نیست صرفا

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی