یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

برنامه روزانه

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر

یه پست شخصی میدم درمورد اینکه تو خونه که دلم میگیره چه کنم نکنم و میکنم منظورمه چون میدونید اینجا من مطابق با میل خودم زندگی نمیکنم توی خونه و دلم میگیره و خعلی کارا نمیتونم بکنم و مراقبام جادوگر و مریضند و از دور نمیزارن من هرکاری کنم و فورا راه هارو میبندن روی من و منم که بیرون از خونه نمیرم زیاد لذا اسیریم تو خونه و اینا مرض دارن و دکترها هم خوششون اومده از ما و صدامون و دلشون میخواد من از فیلتر رد شم لذا اینجا من دلم میگیره تو خونه قبلانا هم همینطور بود من همش مداحی گوش میدادم چندین ساعت در روز و مدرسه میرفتم برمیگشتم دیگه حتی بازی کامپیوتری هم که میکردم دلچسب بود ولی الان باید مطابق میل شیطان و جادوگرا عمل کنم لذا همش خواب و مات و ثابت و بیخطر باید باشم لذا کارهایی که میتونم درخانه انجام بدم یا باید بکنم یا خوبه یا کلا میکنم رو نوشتم تا از هیجان های شما کم بشه و انتظار بد نداشته باشید و هم بالاخره یکی از این کارایی که میگم بالاخره مارو از دلگیر شدن نجات میده حداقل یکیش الان همراهی با من چون نور ندارم رحمت نازل نمیشه که دل جادوگرم رو بدست بیارم اینم بره یکی دیگه میاد برای اذیت حالا بریم سراغ کارایی که روزانه میکنم بیشتر با تبلت کار میکنم ولی

یک خواب:من بیشتر میخوابم روزا و میخورم و میخوابم همش و شبا بیدار

دو تلوزیون:تلوزیون بهترین چیزه برای اوقات فراغت در خانه که آدم دلش باز شه ولی من باز کم نگاه میکنم ولی سحرها که بیدارم دوست دارم از شبکه ی سه از ساعت شش تا هفت یه سخنرانی گوش بدم و اخبارم دنبال میکنم در ضمن پنج شنبه ها اگه شانسکی ببینم آیت الله قرائتی نکاه میکنم جمعه ها هم بعد از اخبار نوزده شبکه یک تو نماز جمعه ی تهران شرکت میکنم اگه حواسم جمع باشه ولی کلا برنامه های صداوسیما خعلی خوبه و دانشگاه است و شبا شبکه ی یک مناجات نشون میده که اوشب افتخاری میخوند و چه چه و مناجات های باحالی نصو شب میزاره که جدیدا خوشم اومده ولی یه شبکه هم بزارن که آهنگ پخش کنه خوبه

سه کلیپ: اگه حوصله م سر بره تو خونه و دلم بگیره میشینم کلیپامو هم میبینم

چهار آهنگ: آهنگ گوش دادن هم خوبه مخصوصا اکه باکارای دیگه همراه باشه

پنج وبلاگ:وبلاگمو میخونم با آهنگ بیکلام بیشتر

شش چت: بیشتر تو شب چت میکنم تا روز با آهنگ

هفت سرچ: اگه بازم تجسس کنن و فضولی که چکار میکنم با تبلت یه مرتبه اینکارم خوبه که یه کلمه بنویسی تو گوگل مثل امیر بعد ببینی گوکل ادامه ش چی میگه یا چیرای مهم چیه و یه خورده اینطوری بزاریمشون سرکار و اطلاعات خودمون هم بالا بره که کمتر اینکار میکنم چون اصلا نمیزارن و فضاش نیست ولی اگه اذیت کنن ممکنه بکنم

هشت بازی: اگه فضاش باشه بازی معتاد کننده سرچ میکنم و یا اصلا بازی ای مثل کلش رو دنبال میکنم

نه گوش دادن به سخنرانی: کم پیش میاد که حوصله داشتم ولی اگر برم به سمتش میاد که مثلا سخنرانی ویت الله فاطمی نیا ره رو دانلود کنم و گوش بدهم

ده یوتیوب: سایت آپارات و یوتیوب کلیپ هایی داره که بلخره حوصله ی آدم سرجاش میاد

یازده کتاب: باید حوصله داشته باشم که کتاب بخونم ولی قرآن و دعا خعلی خوبه روزانه بخونیم

خوب اینکارا بالاخره یکیش جواب میده در حین اینکه جادومون کردن بکنیم اگر مشکل با جادو داری بشین بلند قرآن بخون که سرحال بشی وگرنه عمده ی کارت میشه خواب و خواب و بی حوصلگی و پژمردگی!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی