یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

اقتصاد حمایتی

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۳۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

ببین بچه من نه قصد آشوب بازی و اینا رو دارم و نه فی الواقعه الوقوغ دلم میخواد تند روی کنم منتهی یه سری مسائله که باید بگیم تا روشن شه اول دوم بحث شه و یه مقاله ی خوبی درآد حالا مام بهونه وگرنه دو روز دیگه ارزش متن می افته الان مهمه که بحث شه....................

اینکه آقا داشتیم میگفتیم داداش جان من جوانان حواسشون نیست با توجه به سال اقتصادی دیگه بعید میدونم یه دهه ی هفتادی عقلش برسه که اقتصاد مملکت جیره ای شده چون دیگه دید دوران قبل و مافیا ها و عذاب هایی که چشیدیم رو پیشرفت کردیم و کمک کردیم حل شد یعنی الان اقتصاد ما میگه که آقا ما یه سفره ای بزرگ می اندازیم که فقرا که خوبه همه ی مردم رو پوشش بدیم که جیره خوار میریتاریسم و سیاسیون و قدرت هایی که بعید میدونم اصل و ریشه اشون فساد باشه گرچه تخلف بانکی مشهوده لذا سیستم اقتصادی ما متعصفانه یا خوشبختانه سیستم حضرت یوسف (ع) شده که ایشون با مردم و دشمنان طرف بود که دین نداشتند ولی ما حکومت اسلامی داریم حضرت یوسف اغلب مردم و ثروتمند و کارگران رو خرید با قدرت اقتصادی و غلام خودش کرد اون هارو این سیستم ما است که دیگه مافیا رخ نمیده ولی من نظرم اینه که باید اصلاح شه سیستم نه عوض شه بلخره مافیای شکر و قند و شیر نیست الان من مشاهده کردم که مردی گاودار میگفت که قیمت علوفه ها و غدای گاو هام به اندازه ی بازده ی شیری که میده نیست حالا ربطی نداره من ناراحت شدم ولی فکرشو که کردم دیدم بالاخره گاو گوشت هم داره!!! لذا مافیا درست میشده ولی حالا میگوییم که آقا این طرح اقتصادی که باید جبران شه یعنی اصلاح شه یا عوض هرچیزی چون سال سال اقتصاد بوده و هست اینکه معایبی هم داره طرف مالیات نمیده در این سیستم همخوری و ناراحت میشه طرف صدفه نمیده چون حساب شده داره پول میگیره میگه به فکر اونجاشم بودن شما که نمیزاری هرکسی قدرت داشته باشه یعنی قدرت برای پولدار شدن و کارخانه زدن و تولید اینا معایبی هم داره اینکار همه انتظار دارن کارا از دولت و میریتاریسم و سیاست درست بشه و هیچکس کاری نمیکنه به سود هم و گروهک های مردمی نه اجازه دارن پا بگیرند نه اتفاق می افته که بیان چون میگن خودشون تصمیم گرفتن برای ما خودشون میدونن در صورتیکه خوبه مالیات بدیم خوبه دلمون بسوزه الان بخوایم یه ملیون به کسی به ارگانی کمک کنیم از حساب بانکی جنبه ی سیاسی میگره و امنیتی میشه موضوع و هزارتا چشم که چرا که چگونه به چه هدف حالا ربطی هم نداره ولی من بخوام کمک کنم میگم که خودشون که خودشون حساب کار رو دارن و برنامه ریختن برای همه  و درگیر نمیشم اصلا مشکوک میشن به من اگر کمکی کنم بی هدف همه ی چیز و پول ها حساب شده جابه جا میشه در سیستم فعلی یعنی معایبی هم داریم ما که قیام ها و کمک های مردمی و قدرت ها شکل تمیگیره ممکنه  چون اقتصاد مهمترین عامل شکل گیری این گروهک هاست البته ارگان های امنیتی جاسوسی هم مراقبتد ولی این همه ترورییست توی سوریه هنوز ناامید نشدن از جنگ با دولتش با این همه شکست و کشته و هلاکت و جهنمی شدن و سرزنش چرا؟ چون پول پشتشه و اقتصاد بعضی کشورهای خائن چون انگیزه دارن میجنگند و فساد میکنند.لذا باید اول نظارت بشه بر بچه پولدار ها که مافیا درست نکنند باید اصلاج بشه که دیندار باشند و کمک کنند به مردم و عاشورا غذا بدن و سنت نیک باید جا بیافته در نظام اسلامی اقتصاد و باید روش ها درست شه گرچه هرکی پولدار شه زورشم و فسادشم زیاد میشه ولی باید مقابله بشه یا نظارت بشه و شکل بگیره که پولدار ها پولدارتر بشوند ولی اخلاقشون و فسادشون حفظ و دینشون و نظارت بشه که دیگه مافیا نسازند تا حکومت مردم سالاری هم آسانتر رخ بدهد در اینجا در اسلام نه اینکه خفه کنیم هرکی بخواد زیادی پول بگیره و ثروت جمع کنه یا اصلا به جتگ و دزدی و اینا بکشه کار که این فساده! و الا الان اقتصاد نمیچرخه و راکده و سیاسیون به فکر اصلاح و پیشرفت اقتصادی نیستن و به چپاول و اختلاص اگرم خوب باشند باز پیشرفت مردمی نداریم و ما الان مشکل کیفیت کالا نداریم حواسشون هست کنترل میکنن بر کیفیت  مشکلات رقابت و اینا داریم مشکل تولید و به میدان آمدن و رقابت باشه جنس خوب میاد و ارزانتر میشه آن جنس تحمیلی

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی