یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

اسکیزوفرنی ما!

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر

الان داشتم درمورد بیماری اسکیزوفرنی میخوندم و یا جن زدگی خودمون که نکات عجیبی داشت که مطابقت داره یا داشته با من ولی اینو بگم که اگه جاسوسی نکنن اگه شیاطین اذیتم نکنن و جنگ نباشه جنگی که روانپزشک میگه قرص بخور و عقیم بشو تا غیرت نداشته باشی قرص بخور حافظه ی اذیت های ما در ذهنت نباشه یعنی اصلا توجه ندارند که فضا فضای جنگه و میریتاریسمی است و جن وجود داره حتی ممکنه مواجه شدن با یک جن سختر و مضر تر از مواجه شدن با انس شیطانی باشه و اینا قدرت دارن مخصوصا اگه خدایی نباشیم و به سوی خدا خلاصه من خودم باید اعتراف کنم این علائمش که میگه رو داشتم و اصلا عجیب بود که به من میخوره ولی خودم از کودکی سعی میکردم با خودم حرف نزنم یواش و ذکر و تنفس و گریه ی بی صدا داشته باشم که منو جاسوسانی که دنبال فتنه بودن طوری بهم الهام شده بود که در خطری و لذا سه بار بستری شدم ولی اون اثری که غیر قابل کنترل بود و حرف و فکر اصلا مال خودم نبود و القا شده بود و گوشه گیر شدم و نمیتونستم زندگی کنم و زدم رفتم خونه ی دیگرمون تا زندگی کنم و شرایطی داشتم که دست خودم نبود و قدرت من کم بود اون زمانی بود که برای بار سوم و آخرین بار بستریم کردن توی تیمارستان فقط اون شرایط غیر قابل کنترل بود ولی بدون که این بیماری بهش جنون جوانی هم میگن یعنی پیرمردها بیشتر دچارش میشندا ولی عادت دارن و قوی اند لذا الان من قوی شدم و حالم بدتره ولی چون قوی شده روحم اون نشانه های قبلی رو ندارم همشم با قرآن درست میشه ها اگه بخونیم اصلا شیاطین دفع میشن حتی القاهاتم هم بیشتر شده و دیگه من خودم نیستم و حرفام حرفه یه نفر نیست کلی اعتبار دارم ولی باز اشتباهم هست و بله من در ذهنم با صراحت بگم ممکنه ارواح ببینم یا جن ولی آشنایی ندارم و مهمتر از اون دنبال اینکارا نیستم و ممکنه یه بازیگری بیاد تو ذهنم و من سعی میکنم فرمانشون رو اینبار گوش بدم چون اولا ضربه خوردم دوما سیستم قویه اگر شیطان بیاد سراغم و امر بده و من انجام بدم اگه نفهمم که شیطانه سیستم میشناستش و آلوده است و سه بار بستری شدم دیگه گوش میدم لااقل سعی میکنم لذا شیطان غیر ارادی روی من تاثیر داره مثلا شبا میره تو جلدم و من فکر میکنم خودمم از اونور بزرگان دلشون میسوزه که این کیه که آشوب بپا کرده و کله گنده هارو دور خودش جمع کرده لذا جاسوسی زیاده و کنترل غیر ارادی که روانپزشک نباید بی قرار نباشه باید جنگ رو در نظر داشته باشه حتی اگر جنگ شوخی و سیاسی باشه نه دینی و منم میترسم دوستامو از دست بدم محض همین نمیگم اشباحی رو میبینم میترسم وضع خرابتر شه وگرنه ما همه میبینیم و عادت داریم یا حواسمون نیست همین که زبانت باز بشه حرف بزنی از فیلتره خدا و فرشته و جن و روح و انس باید بگذری پس همه در خطریم ولی باز دلم نمیخواد درمورد این اشباح که شما ممکنه خبر نداشته باشید صادق باشم و بگم چون اینا اشباح قوی اند و فکر منو میدونن و میخونن و مدت زیادیه همراه همیم و راز و بگو مگو داریم ولی فضول نیستیم درمورد کسی فقط چیزی بخواتم بگم بنویسم فکر کنم ممکنه بیان عوض کنن وگرنه جاسوسی به هیچ وجه از زندگی خصوصی افراد اصلا اجازه ندارم و شرعا حرامه اون ماجرای تیمارستان رفتن برای بار آخر هم یعنی سوم تا منو قردن تیمارستان حالم خوب شد و ولم کرده بودن و اولشم شک داشتن بستری کنم و حالم رو نمیدونستن ولی واقعا تو خونه حالم بد شده بود و ارواح مقدس میومد تو ذهنم و حمام و لخت شدن و صحبت با خودم و گوشه گیری و نخوردن غذا و اینا همش بود که قبلا گفتم که دیگه نتونستم خودم رو کنترل و وضع رو آروم کنم و وضع کشورم خراب بودا منو خر کردن انداختن وسط...و منم درمورد دکترا خوشبینم فکر میکنم دیگه جمعشون جمعه و اختلاف با هم ندارن و درکنترل من از راه دور که فکرم از کجاست و چقدر بیمارم و اینا فکر میکنم تماما گروهی که روی من کار میشه شناسایی و کارکشته اند و نیاز به اعتراف خودم یا صحبت در مورد مثلا مراجع و همدستام نباشه اگر روزی رسید که اینا امام زمان رو هم میشناسند دیگه ما که هیچی و دیگه فضای فتنه نیست که من این حرفام باعث شه مکدر بشن و رقابت باندازه و ردیابی بشه و تاثیریابی بشه بله منم یه آدم معمولی ولی در خونه جوجه فوکولی ها خانوادمو همین الانم پاشیدن بهم و هممون روانی ایم 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی