یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

اتمام حجت کامل

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۷ ب.ظ | علی | ۰ نظر

ببین ما قوی هستیم خعلی هم کشور قوی ای هستیما ولی به نظر من چیزی که خطرناکتر از منافقه در لحظه ی فتنه ها چیزی نیست جز جهالت بعضی ها یعنی آقا من که شمارو بیدار کردم که مثلا خدا آیه دارد که لا تجسسوا و تجسس به هر نحو گناه و حرامه این دیگه شما بیدار شده ای و اتمام حجت شده و آگاهی دیگر و اگه باز اصرار برگناه کردی خلیفه ی مسلمین و ولی امر باهات برخورد میکنه و حتی جنگ ولی اگر درجهالت باشی که آمریکا هم داره جاسوسی میکنه و مام میکنیم و عیبی نداره اینجا شما آگاه نیستی و کاریتم نمیشه کرد چون خشک و تر میسوزه و اصلا جنگ کردن به معنای فتنه است من خودمم دچارشم بارهای زیادی شده که آگاه یافتم درمورد شهوت رانی باز سرم به سنگ خورد حتی نوشته هم دارم که درموردش صحبت کردم باز میبینی هیچ و اتمام حجت شده و ممکنه اصرار برگناه باشه و عناد باشه و برای این آدم راحت جهنمی میشود پس یکی از کارهای ما اتمام حجته و کاری که صورت میگیره متعاقبش گروه درست کردنه که گروه جاسوسی درست میشه و فتنه گرا یه جا جمع میشن و حق از باطل جدا میشه و امام زمانم برخورد میکنه با این گروهایی که با اتمام حجت ما درست شدن اگه خیالاتی نشم.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی