یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

ترس فی الواقع

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر

یکی از مسائلی که خعلی مهمه ای دوستان عزیز و باید درموردش حرف زد و زده امم و نیاز به تحقیق بیشترم داره و در وجود خوده منم هست مسئله ی ترسه به قول امام علی علیه السلام ترس بزرگترین گناه است.. خوب من امتحان کردم درخودم دیدم به حرفای الهی خودم که نوشتم در موقه ترس که همشم از شیطان نیست ممکنه یه خجالت باشه از شما ممکنه ترس از ریا باشه تا اینکه برسیم به ترس از خدا و شیطان بله ترس از خدا اهم واجباته ولی من چون خدارو گم کردم معنای ترس از خدا رو نمیفهمم و درمرز کفرم ولی در قرآن و بچگیم درحورد خشیت از خدا و شکست هیبت نفسانی ما در مقابل حق زیاد صحبت شده خلاصه میبینی حضرت حر علیه السلام از اول میدونه امام حسین پسر پیغمبره ولی عرصه رو تنگ میکنه بر حضرت بعدا که ظلم کرد تازه ترسش میریزه و میفهمه و بیدار میشه و توبه میکنه یعنی خود من در حظور بزرگان در نمازم تجسم ندارم و یه نوع ترس دارم که فتنه بشه ولی موقه گناه نه تنها پناه میبرم به تجسم کردن حضرت خضر و عیسی و امام زمان در ذهن بلکه برای شما هم مینویسم که اینکارو بکنید و عکس امام خمینی رو حفظ کنید و در نماز و سجده تجسم ولی خودم اینکاره نیستم در حال عادی و یه نوع ترس دارم و خعلی کارا نمیکنم و خعلی حرفا نمیزنم لذا بیشتر یاران حضرت امام زمان ظالم هاشونن که به حضرت ظلم میکنن  مگه کوفیان شیعه ی حضرت علی نبودن که برای امام حسین نامه نوشتن بیا ولی چه شد که شهیدش کردن خودشون به بدترین نوع شهادت که عیسویان هم با دشمنشون نمیکنند اینکارارو و با اسرا خوب ترس پس باید برسی شه من که تیمارستان رفته ام مثلا ترسم برای وبلاگنویسی و حرف دل زدن بیشتر بود کمتر شد و اصلا کسی که از غیر خدا بترسه دینشو فروخته و داده به تاراج و دیگه خدارو عبادت نمیکنه داره یکی دیگر رو میپرسته و الان بیشتر ترس های من هم غیر واقعی و وهمی یا اینکه تجربه بد دارم و خودتم آدم شجاعی هستیا ولی نمیدونی و خبر نداری درجاهایی در دین میترسی از چیزایی یا حتی ممکنه ریشه در ذات کودکی داشته باشه و ماهم گفتیم طبق روایت  یکی از صفاتی که بهترین صفت هم هست برای زن ترس هست که باید در بیرون خانه بترسه و بدبین باشه مخصوصا زن جوان که دوربینا نمایشش دارن میدن بعد یع عده اسید پاشیدن متعصفانه حالا ربطی هم به من نداره ولی همین حدیث میگه ترس در مردان بدترین صفت برای مرده من خودم میترسم رانندگی کنم چون قرص میخورم ولی میدونم میتونم ولی اعصابشو هم ندارم یه قدم یه قدم ترمز بکشم تو ترافیک و فکرش که میکنم ناامید میشم ولی قبلا که قرص نمیخوردم مشکلی نداشتم لذا شهوتم نداشته باشی مشکل به هم میزنه در مساله ترس واقعی ولی ترس از خدا که مومنان خعلی کارا نمیکنن رو گفتم درک نمیکنم بس که آلوده ام و حالشون رو نمیدانم!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی