یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

اندرنجس

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

باید یکی از ایرادها و اشتباهاتمو بگم و تجدید نظر کنم و اون اینه که حالا که دعای توبه صحیفه سجادیه اگر بخونم میبینم جملات از لرزش و اشک هست ولی حال من این نیست حالا پس توبه نکنم چون گناه نکردن من همون توبه کردن است این اشکاله منه این جمله ی من و اعتقاد من که میگه گناه نکردن من همون توبه هست این اشتباه من بود اولا فقط خداکنه اتفاقی پیش بیاد که خداوند بخواد گناهتو ببخشه مثلا تبسمی به مادر نمیدونم بوسیدن دستش خوشحال کردنش حتی فاتحه خوندن براشون اگه زنده نیستند هم یا حتی حرم رفتن پس بگم که سخت نیست بخشیده شدن و حتی صدقه دادن که اگه بارسنگین داریم بردوش لااقل بی عرضه نباشیم اگربار از گناهانه دوما خدا با گناه تو ممکنه نجاتت بده حالا نه که اصرار کنی ها نه عجب داری مثلا بزرگ کردی خودتو یه گناهی پیش میاد بله گناه کردن خواست خدا نیست ولی خدا زورش زیاده تغییر میده امر رو سوما گناه نکردن و معصومیت غلطه یعنی ما یکی از ذکرامون این باید باشه که بندگان عاصی خداییم ینی خودمون رو بالا نگیریم البته نه پیامبران و حضرت خضر که معصومه بلکه خودمون رو میگم و الا خدا یه گناه ریز درما ببیند میتونه از معاویه هم اگه حتی با عدل خدا هم میخونه اینکار خلاصه یه طوری ممکنه نگاه کنه که شما برای یه گناه از رحمت ابدی منصرف شی البته خدا مهربونه و مام نباید تنگ نظر باشیم خلاصه اینو میگویم که آقا توبه کردن به معنای گناه نکردن نیست بله طبق روایات توبه کردن سخت تراز گناه نکردن هست ولی درسته که یکی از مراحل توبه کردن همینه که آقا تصمیم بگیریم گناه نکنیم بله این یه تصمیمه فقط وگرنه نگفتن تو معصوم شو و حتی سعی کن بشوی راه راه ما نیست گناه نکردن دست ماست ولی قبولی توبه دست ما نیست و چیز سختی هم هست توبه لذا اگر به هر بهانه ای توبه نکردیم سخت در اشتباهیم شما میگی من اصلا حس پشیمانی ندارم ولی آیا توبه ای که تنت بلرزه در صحیفه طبق متن دعا اون مرحله رو رد کرده ایم که ادعامون میشه یا شوخی میکنیم که توبه کردیم و توبه ی جوان های ما اغلب شهوانی شده است و شرم و حیا که زنها ده برابر مردان میگن احادیث که شرم و حیا دارن ما میببنیم که کم شده و از اونور شیطان ها وسوه میکنن که تو بزرگسال و بالای هیجده سالته و کسی هم که شرم نکنه عادل نیست وتنزل پیدا میکنه دلش سنگ میشه بعد دچار چندگانگی میشه که آقا ما که کارمون درسته خدا نمیخاد در صورتیکه اولا شرم داریم یا نه هر تصویری میبینیم یا نه الان فضا بد شده و بازه و در خطره جوان هیچی هم بله جای زن رو پر نمیکنه که بگی حالا زن نداریم اینطور شد لذا باید در اینجا پناه برد به خدا وگرنه همین زن قوی ترین سلاح شیطانه متعصفانه برای ما جوانان پس توبه هرو بکن و پناه ببر به خدا بله شیطان عصبانی میشه و اگه پناه ببری به خدا و طبق میلش حرف نزنی و نخوای حتی جمع میشن که از ریشه کاری کنن که دیگه نتونی بلند بشی و برگردی و اساسی بات میجنگن من خودم زندگیم سرتاسر شیطون جن و انسه دیدن شهوت من باعث ضربه به دشمن و خودشون شده همین شهوت شکست خورده لذا نطفه مون رو خفه کردن اینا و به هدفشونم رسیدن الان اگه بخوام بر خلاف میلش که نظارت میکنه این شیطان رفتار کنم سرم درد میگیره اگه فیلمم رو دوبار یه کلیپ رو نگاه کنم اون حسش از بین میره انگار من برای شیطان دارم کلیپ ساختم و دارم نشونش میدم و بنده اشم و قرص هامم سیمم رو به دل شیطان وصل کرده الان من نهایتا سه تا از مطالبم رو بتونم از روش بخونم دیگه سرم درد میگره اگر بازم بخوام بخونم یا کلیپامو مکرر ببینم اصلا این شیطان فضایی پشت سر م میسازه که انگار دارم گناه میکنم اصلا من اون آزادی رو ندارم و پشت سرم فضا میسازن و دکترا هم نفهمن ولی اینو بگم که جدیدا چند تا فحش دادم ببین نترس با من جلو بیا من یه عمره فحش خوردم و به حالت خودکشی آرزوی مرگ داشتم البته آرزوی شهادت و انتظارم اینه که نه که امیدوار باشم و خوشی بهپ بدی میگم که وضع از این بدتر نمیشده باشه چه فضای جاسوسی خانوادگی چه این چیزا پس دخالت کن بیا بالا نجاتمون بده اینا دارن از من سواستفاده میکنن من جوجه فکلی نیستم من خوشم میاد افسرده باشم تا نوحه گوش بدم ولی این نامردا دارن تسلط پیدا میکنن و به نام خودشون موفقیت منو به پایان میبرن درسته جلوی شیاطین دیگرو گرفتن ولی نامردترازخودشون نیست دیگه

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی