یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

قدرت کاذب

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه موضوعی که تازگیا بهش فکر میکنم و عقلم رسیده و بیشتر بحث بشه خوبه اینه که رمال ها قدرت هایی دارند نه اون شیادهاشونا نه بعضی وقتا حسادت میکنم که چرا نمیشینم زوری ذکر بگویم و معنویت و قدرت جلب کنم ولی اگر برای دنیا و مردم باشه و برای خدا نباشه قدرت کمتره یعنی گذشته از رمالها بزرگان که توجه شون به ما جلب بشه و نگامون کنن یا یادمون کنن در ذهن یا صحبتی کنن چیزی خوب به ماهم رحمت میباره لذا میگن پیش افسرده و ناامید نشینین و کاره شیطانه وسوسه وسواس و ناامیدی و ترس و اینا که استعدادش رو در ما بیشتر میکنه شیطان حتی شیاطین هم از قدرت پروردگار استفاده میکنن و موجودات قدرتمندی ان من خودم قدرت داشتم ولی از مواقع وبلاگدهی و عکس گذاشتن و چت کردن و حتی بعضی مواقع صدام که بالا بیاد و یا با بعضیا که همکلام شم بسته و جدای و با توجه به رندی و مصلحت نورم کم میشه و از قدرتم کاسته دنیا دنیای از دست دادن انرژی است و نور و یه آدمی میشم بعضی مواقع که حتی گناه هم نکردما ولی هیچ جذبه ای ندارم و قدرتی و همش خرج یا دزدیده شده رفته و کسی که ازدواج نکنه قدرت داره زن هارو جذب کنه حتی با خیال شهوت ولی بعدش عواقبش دست خودشه اگه پاک میماند و فکر بد درمورد زن مومن نمیکرد بهذصلاحش بود ولی و من یادمه ایامه کودکی مثلا همیشه میگفتم که چرا این همه دوست دارم به جنس مختلف فکر و یا حس میکردم زنا دارن نگام میکنن همش ولی الان هیچ قدرت جذب خاصی ندارم و نیروی جمع کردن شما اگر شیاطین رو رندانه سر یه میز هم جمع کنی و توجه شون رو جلب کار بزرگی کردی که باید پیامدهاشو قبول کنی اگر توطئه درکار نباشه و دسیسه و خودت رند باید باشی که بدونی چه باید کرد نه پیرو شهوات و هوس ها لذا عکسام که پخش شد در نت اون حس دیده نشدن و‌نشناختن ظاهری خود و هوس هایذعاشقی پرید و دیگه امید شیاطین و یه عده نیستم چون عکسامو همه دیدن هک بهتر شد و قدرت کاذب رفت و البته هم خودم ضرر کردم از نظر رحمت هایی که خاص بود خوب یه انرژی هایی بود که داشت هدر میرفت و اگه حس بازیگری داری فیلم از خودت بگیر بزار مثلا تو آپارات و نشون بده تا هواش از سرت بره اگه زن نداری ! ! والبته ضرر هم داره اینکارا.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی