یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

آغازمهر

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ | علی | ۰ نظر

بچه ها اول مهر شد و کارمون شروع شده گرچه چند سالیه بیخیالم ولی باید به اول مهر احترام گذاشت از قضا روزیمونه درس بخونیم مهندس و دکتر شیم ...

بچه ها من دیگه الان سرم شلوقه و شاید کمتر پیدام شه چون جایی نبود نکات درس ها رو که میخونم یادداشت کنم همینجا سوالات کنکور رو یه کاریش میکنیم تا چشمشون درآد مثلا در کتب های بزرگان چیزی وجود داره به نام شرح کردن که این شرح تخصص میخاد فکر کنم بتونم یه کارایی بکنم برای کتاب قبل از دانشگاه و اول شاید نکاتی که از متن درس میفهمم رو خودم استخراج کنم بعد نکات جزوات یا نکات خاص کتاب تست رو هم بزارم اینجا تا درس عبرتی بشه و همش نباید قبل از مطالعه نکته پیداکرد بلکه باید خودمونم تو دریا شنا کنیم و جهاد بعد اشتباهات رو در امتحان کشف و سره هم بندی هم نکنیم داستان درس رو حالا نمیدونم چیکار میخوام بکنم ینی نمیدونم چیز خوبی دربیاد یا نه...

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی