یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

تاهل نابه جا

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

هدف ما که ماسمالیسیون کردن نیس لذا من بیشتر با بزرگسالان غریب و مجرد و گوشه نشین و تنها و پیر حال میکنم نه نظام و زن خانوادگیون با چندتا بچه و هدف من تحکیم خانواده نیست و به من ربطی نداره چون من مجردم اگه یه زن و روانپزشک بیارین تو کار من اصلا هدف و رحمت و همه چیزم عوض میشه نه امام زمان غریب و تنهاست و من دلم میخواد امام زمانی باشم تا خدا به دیده ی رحمت بهم نگاه کنه الان خارجی ها نظام خانوادشون سست تره و خیلی بده ولی باز میبینی پیشرفت دارند یه دلیلش غربت و تنهایی هست و هیچکس رو نداشتن که به یادشون باشه و عاشقشون و به فکرشون اون موقه به یاد حضرت عیسی (ع) می افتن و خدا رحمش میاد ولی اگر بخوایم به زور زن و زندگی وارد زندگی ما بشین بعد دست ما بسته میشه و باید از اصل دور بمانیم و حال بالا و بپردازیم به مسائل نامربوط و سست و ما اصلا حال نمیکنیم با این ها و مورد اذیت ما هم واقع میشن نه دل باید با دل راه داشته باشد ولی اگر متاهل شدم باید و دوست دارم و نیاز دارم که از امکانات متاهلین و سلطه ی ایشان همراه هم باشیم !!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی