یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

هنر هشتم

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۸ ب.ظ | علی | ۰ نظر

   خوب ما رحمتی نازل شد که به سببش توانستیم شکرخدا به روشی برسیم که جدیده و امتحان نشده توسط من مگر ناخواسته و میخام که شماهم کمک بدین تا هم عمل کنیم با هم هم دعا کنیم همدیگرو هم پیشرفت و اون چیزی که مدنظر هست مقدمه ش اینه که خوب جاسوسان و شیاطین و ماموران  مخفی برای دشمنشون که ما باشیم برنامه دارن و یکی از برنامه ها منفور کردن صدای من نزد شما و حتی مومنین اینه که بخشی از صداهای عصبانیت یا جاهلیت من به صورت تکرار و مکرر به صورت کاملا نامنظم که مخاطب شما هم نیستی به صورت آهنگ مانند حتی صادر و به خورد شما میده لذا معلومه و همه میدونن که صدای منفور من چه اثری گذاشته و اعصاب همه رو خورد کرده که این روششون روشنه برهمه و ما خالی از لطف نبوده ایم ولی اینطوری بگم که باید در کدر بودن و حجاب ظلمانی ای که صدای من گرفته و شما حالا یا از من بدت میاد و یا صدای منفور شده ی من به خورد شما داده شده این دل مومن حرمه و من که دعوت شما نکرده ام که شما به اجبار صدای منو جاسوسی میکنی لذا نماز خواندن بنده صدای بنده منفوره چرااینکه حتی صدای من که خبر ندارم ولی شاید صدای من درنماز هم مورد مسخره ی دستگاه سیاسی قرار گرفته خلاصه دشمن قوی است و شما برای بالا بردن نمازت باید دردل جاسوسان مومن جاواز کنی متاسفانه اوایل دشمنی که هنوز اثبات نشدی حقاقنیتت و دشمن شناختنت از حسودی شون این زنان و زن هم گفتیم تکبر داره و از دست آقا پسره راضی نمیشه به این زودی اگرچه دلش باهاش باشه چون زنه و بهترین صفت زنان تکبره و این زن جاسوس و یا موکل و یا مراقب مومن هست و از دست ما تا کشته نشویم شاد و راضی نمیشه از دستمون و انتظار معصومیت از ما داره لذا مردان بدبینش کردن که عاشق نشه و هر چی که هست من که دیگه نمازم رو برای این زنه نمیخونم که ولی صدام منفوره و حس میکنه که من هرچی میگم ایشون رو در نظر دارم و بچه هم عموما بیخبر از همه جا نمازش بالا نمیره و اینجا نیاز به تکنیک هست و تکنیک برتر میگه اصلا چیزی برزبان نیار و تودل بخون حالا میگی جاسوسا خبر ندارن از توی دل و تغییر موضع آیا نمیدن و حسادتشون بیشتر نمیشه آیا با این روش که فقط در دل بخوانی؟چرا تا شما نورانی بشی نورت رو دزدیده و شیطان جن از اونور صدای دل رو داره یا مثلا اصلا با صدای نازکتر و قشنگتر از همیشه بخوونش نمازتو باز گیر میکنی ولی من اینبار امشب از شیوه ی جدیدی استفاده کردم که مقدمه تموم و اون اینکه آقا جان درجاهایی که میشه یواش خوند نماز رو شما به صورت اینکه در گوش کسی حرف میزنی ینی نه بلند نه یپاش همونطوری که شیطان وسوسه میکنه این صدای درگوشی صدای عامیانه و متداول و همیشگی من نیست در ثانی حضرت امام سجاد علیه السلام در صحیفه سجادیه دارند که قریب به این مضامین که تا فرشته ها و آنچه ما بین زمین و آسمان است بشنود خوب حالا فهمیدیم که این مرض که گرفتار میشن مختص ما گنهکارا است که نیاز به شیوه ی جدید داریم و دوم هم اینکه جاسوس زن و مردم باید صدای گنهکار رو بشنوه تا دعات کنه نه که هیچکه نباید جاسوسی کنه نه باید باشن و هستن هم اینا.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی