یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

moon

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۹ ق.ظ | علی | ۰ نظر

 من خودم الان تاثیر بد اثر غیبت رو با همین چیشام میبینم که طرف نشسته غیبت مارو کرده پشت سر ما پیش مادر بزرگ و پدر بزرگ و مامان و بابام و خواهرم حالا نمیدونم دکتره؟ جاسوسه؟؟؟ کیه دیگه اینام کلا نظرشون نسبت به من 179 درجه تغییر کرده ینی آسیبی نظام بر من وارد کرده در خانواده این نظام و سیستم غلط که بنده هیچ نمیتونم جبرانش کنم یعنی الان که من چت می کنم و عکسامم رو میبینن و دخترا عاشق من شدن و عکسام امیدوارم روز به روز عکسم خوشکل تر شه دیدشون و نظرشون و خیالشون پاکتره نسبت به من نسبت به خانواده م حالا بعضی موقه های دیگر هست که طرف رو میترسونن و یا فکرش رو با تهمت و دروغ ها جابه جا و عوض می کنند به این صورت که طرف دیگه نابود میشه با غیبت یعنی دل اون کسی که غیبت در گوشش میکنند پشت سر من خدایی هست و رحمانی است یه نفرینم پشت سرما میکنه و نفرینش هم میگیره حالا داستان دروغ بوده ولی چون دلش پاکه نفرینش شامل ما میشه در فضای آلوده که اینم یه فضای بد دیگری بود که غیبت داره راحت بکشنمون گوشتمون هم بخورن راحتریم که نظر خدا رو با زور و رحمتش رو بازور دروغ در دل افراد ساده عوض کنند حالا ببین دیگه مسولین چه می کشند در این فضای و سیستم و نظام نجس راه هایی که دیگه هیچوقت درست نمیشه و نظراتی که دیگه هیچ وقت برنمیگرده و آسیب هایی که دیگه درست نمیشه و...

موضوع بدی اینکه ما یه روز رفتیم پیش بزرگی در جایی بعد گفتم نصیحتم کنه یا ذکری یادم بده گفت که تسبیحات حضرت زهراء(ُس) برای ذکر و گفت  شاید اینطوری ککه دین دینه کیفیته یا کمیت آقا؟؟ گفتم خوب کیفیت بعد گفت چند تا ذکره تسبیحات حضرت زهراء(س) ؟؟گفتم صد تا گفت (نه) سه تا !!! بعد بعضی موقه ها ما یه ذکر رو درست بگیم نمیخواد 100 بار تکرار کنی و کیفیت مهمه که سیم وصل باشه و یاد خدا و جیزهای دیگر و منم اولش نفهمیدم اشتباه کردم از حرم که بیرون اومدم فهمیدم باید میگفتم سه تا نه صدتا بلکه کیفیت مهمه.

نویسنده : علی | تعداد بازدید : 20

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی