یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

mohvidt

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب دومین شب قدر بود امشب و احتمال شب قدر بودن سومین شب میگن بیشتره خوب یه حالاتی هست که ما میخوابیم و بیدار میشیم تکبر داریم و انگار در خواب غفلت بوده ایم حالا شاید گناه خواصی هم نکردیم ولی شیاطین دل مارو برده اند و ما مسخ شده ایم مثلا من امشب خواب بودم و بیدار شدم و نه که حال نداشته باشم جوشن کبیر بخونم آخه بعضی موقه ها کارهای مستحبی اگر بکنیم دل قبول نمیکنه و بدتر میگن قبض میشیم نه امشب شب دعا بود و باید حال باشه ولی حس طلبکاری داشتم با خدا تا اینکه یاد مرگ کردم  و اون لحظه ای که میخوان مارو بزارند در قبر و تنها خواهیم ماند و تا ابد فراموش بد اون حالتی که شیطان جلوی چشم کشیده بود و اون قدرت و جاه و مقام  آمالی که در خیالم بود از بین رفت و تواضعم بیشتر شد در خواندن جوشن کبیر چون من خودم با صدای خودم میخونم و از صدام معلومه که چه طوری خدا رو میخونم اولش دیدم دارم بد میخونم و همش میخواستم با نفسم و توجه به معنای درستش کنم بعد دیدم اینطوری نمیشه و 50 تا فراز اول جوشن کبیر رو خوندم و تمام شد در فراز 50 به بعد یاد مرگ کردم و توجه به معنای و نفسی که میخواست با زور درستش کنه دیگه اینبار درست شد و میگن وصل شدن سیم از طرف عالم بالا هست نه از طرف ما ما باید فقط توجه داشته باشیم و بیدار باشیم و این شیاطین نباید پرده باندازن جلو چشم ما که گناه رو زیبا بدونیم که حال گنهکاری و تواضع نداشته باشیم الان  اگه به ما بگن که تا ده دقیقه دیگه خواهند کشت مارو یا همه ی مال ما رو میدزند خوب حالمون عوض میشه گوشمون چیزای دیگه میشنوه و فکرمون عوض میشه و حساس میشیم در صورنیکه مرگ حتمی است و ما هم از زمان مرگمون خبر نداریم ولی هیچ بیخیال و غافلیم و آیت الله جواد انصاری گفته اند که ((وقتی اذن دخول میخوانید اگر برای تان حالت خضوع و خشوع و بکاء پیدا شد بدانید که ائمه(ع) شما را قبول کرده اند ولی اگر این حا را نداشتید صبر و تحمل کنید تا این حال برایتان پیدا شود.)) خوب اولا ما غافلیم و مقام و بزرگی و خیرخواهی ائمه رو نمیبینیم دوما باید صبر کرد دعا رو خوند و انقدر التماس کرد که حال بدست بیاد نه که حال حال نداریم تا امید بشیم بلکه باید صبر کنیم!!! بعد اینرو هم بگم که پرده انداختن شیطان و غفلت نفس ما رو ببینید مثلا من خودم از یه تفر در ماه محرم شنیدم که میگفت امام حسین دیگه بسش هست این همه براش سینه زدیم یعنی این فرد داره فکر میکنه کاربزرگی کرده و برای امام حسین کاری کرده و خیلی میشه رو این حرف جاهلانه ش حرف زد و حرف شیطانی یا مثلا ما داریم تلوزیون شبکه ی قرآن رو میبنیم و طلبکار هم هستیم که آقا افتخاری هست که ما وقت گذاشتیم و شبکه ی شمارو تماشا کردیم حالا توجه کنید به ما که ما گوشه ی چشمی به برنامه ی شما داشتیم و تجلیل کنید از ما چون همه کس که برنامه ی شبکه ی قرآن رونمیبینه درصورتیکه ما مدیون اونایی هستیم که این همه زحمت کشیده اند و برنامه رو ساختن نه که طلبکار باشیم کاملا برعکسه و شیطان پرده می افکنه در دید شما که وارونه تصور میکنی و غفلت داری و شیطان هم میگن ضعیفه کیدش یعنی مانند یه عقرب هست که اگه نیش بزنه باید سرم وصل کنند وگرنه ما میمیریم ولی همین عقرب اگه با یه انگشت له ش کنیم میمیره و خطرش رفع میشه پس نباید بهش فرصت داد که نیش بزنه و بکشه مارو وگرنه وضعمون خراب میشه خلاصه این روزا خیلی روی امتحان و دید و پرده ی چشم من کار میشه که غفلت داشته باشم و بخوابم همش و خواندن 100 فراز از جوشن کبیر حال مارو عوض کرد و دوباره امشب هم عاجزانه خدا رو خوندم چون به یاد بدبختی و فقرم در بعد مرگ افتادم و پرده ی شیطان و پرده ی غرور وتکبر کنار رفت و رحم کرد خدا باز و تواضعم بیشتر شد گرچه اشکی نریختم و دلم میخواست گریه هم داشته باشم که نشد!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی