یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

kazm

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه خوابی دیدم در ضمن امروز عید فطر هست عیدتون مبارک باشه اینکه می فرماید عالم محظر خداست در محظر خدا گناه نکنید حرف بسیار بالایی است که از دو جنبه که امشب یکی از جنبه هاش رو یافتم پیدا شد و اون اینه که جنبه ی اول اینکه  من خودم رو در حاظر نمی بینم آقا چه کنم دست خودم نیست ایمانم ضعیفه که باید قرآن خوند یه جنبه ی جدید از این جمله که ((عالم محظر خداست در محظر خدا گناه نکنید)) که من بهش کمتر فکر میکردم دوقطبی بودن ماست یعنی الان روانشناسان مارو می شناسند که آقا ما ممکنه هرکاری ازمون سربزند اگر در شرایط گناه بیافتیم اصلا یقینا سر میزنه و آدمی هستیم که با آدم در حال حاظر فرق میکنیم و اصلا در بعضی شرایط حیوان میشویم حالا روانشناسان بهتر تشخیص میدن دوقطبی بودن هارو که طرف یه آدم دیگست موقع گناه وشهوات نه دین داره نه مذهب نه خدا ولی منی که ضعف ایمان داشتم وادعام میشد درخواب دیدم که موقعیتی ونرم افزاری بود که میشد هرچی دلت خواست سرچ کنی و شاید به اینترنت وصل بود ومن میخواستم متاسفانه خلوتی ایجاد بشه که عکسای چیز سرچ کنم یعنی کل ماه رمضان ماه مبارک به کنار من هنوز آدم نشدم بعد که بیدار شدم دیدم یه آدم دیگری هستم یه آدمی که خجالت کشیدم که اینکارو میخواستم بکنم وضایع شدم و خدا رو حس کردم وفهمیدم آدم نشدم حیوان هم هستم اگه شرایط برقرار باشد و دین وخدا رو به موقش می فروشم و برام جالب بود چه طوری در خواب یه حال و رفتار دیگه ای داشتم و دربیداری یه آدم دیگری یعنی من عوض شده بودم؟؟ یعنی من اقدر ضعیفم ونتیجه ها و رفتارم وکردارم و اندیشه و فکر ونتیجه گیریم آخه من فکر میکردم گناه یه لغزش کوچیکه مخصوصا در شهوات اگر فکرمون جابه جاشه نمی دونم اگریه کم تلاش کنیم میشه عوض شد ولی دیدم یه ریشه یابی و یک کاربسیار دشواره مخصوصا اگر در وادی گناه گیرکرده باشیم حالا ما که برای شهوتمون قرص میخوریم ودوریم ازماجرا و اززن بدم میاد ولی ادعام هم میشد که فهمیدم ریشه ی خرابکاری های گذشته است وگرنه خدارو در خواب میدیدم ناظر برکارم.

میدونی مثل چی میمونه؟؟ مثل اینه که شما خشمگین بشوی بعد بخوای خشمت رو کنترل کنی بابا خیلی سخنه حضرت امام موسی کاظم (ع) کظم غیظ کظم غیظ یعنی فرو بردن خشم و شهوت این امام بزرگوار در زندان ها با زنانی روبرو میشدند و حتی زنان عوض میشدند یعنی کظم غیظ یقینا فرو بردن شهوت هست ولی چرا علما اعتراف نمی کنند و فقط می گویند فرو بردن خشم؟ خوب اولا نزدیک تره و بچه نمیفهمه دوما من خودم در موقع خشم ممکنه هرکاری بکنم و خیلی سخته و مثال مشابه شهوت هست خشم که باید کور بشه نقطه ی خشم ما وگرنه خدایی نکرده منجر به قتل میشه سوما فرو بردن شهوت خودش انگیزه ای میشه برای شهوت رانی یعنی مرتیکه میره به دنبال و فکر و عکس و فیلم شهوت رانی به این بهونه که میخواد کظم غیض کنه و جلوی شهوت رو بگیره که این بهونه رو باید گرفت و کار غلط اندر غلط رو باید جلوش گرفت شهوت خودش انقدر قوی هست که با پای خودش به سراغ ما بیاد ونباید بهونه دستش داد و کظم غیظ باید کرد.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی