یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

dorood

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۵۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

 یه حسی هست درونی هست و باید شهدا و خدا رحم کنه مثلا من یه سخنرانی گوش دادم تغییر کردم و رحمت الهی نازل شد و فهمیدم که باید کننده ی کار خدا بدونیم و باید بفهمیم که هیچکس نمیتونه مارو کمک کنه جز خداوند یعنی درگاه دیگری نریم مثلا ممکنه خوشت بیاد دیگران بیان درخونه ات یا بگن زنم بشو یا بگن شوهرم بشو یا بر اساس چیزی که خودت داری بگن راهنماییم کن عرفان یادم بده اینا همش شرکه آقا یعنی باید به چایی برسیم که بفهمیم کسی جز خدا کمک نمیکنه اون مقع تازه خدا میاد توی زندگیمون!!! تازه راهمون درست شده تازه چشممون خیانت کار نیست محبت زیاد شده درگیری کم شده جامعه پیشرفت کرده و خدایی شده اون موقع نه کنه شما آدم خارق العاده ای باشی بلکه خدا توسط شما دیگران رو کمک میکنه ولی باز شما و همه باید بدونیم که کارخدا بوده من الان مشرک شدم تعارف نداریم و خعلی هام مشرکند و واقعا تمام رحمت ها از دستم در رفته و شیطان هم میدزده ایمانت رو لذا کسی که خدا رو حس نمیکنه و امیدش و چشمش به بندگان خداست تا خود خدا و خدا رو گم کرده این فرد دیگه چی بگم این فرد زندگیش تباهه همه ی قشنگی ها خداست شما یه قشنگی ای که دیدی از یه انسان باید یاد خدا کنی بگی فتبارک الله احسن الخالقین حالا من مثل عارفا نیستم که حسی که کم هم هست و کمی خدایی شدم رو تزریق کنم به شما که با این متنی که نوشتیم شما خدایی بشوی ولی اتفاقا برعکسش موج شیطانی که دیگران دارند روی ما هم تاثیر غیر خدایی گذاشته تا شاید هممون داریم به پای هم میسوزیم مثلا رئیس جمهور قبلی رفته بود دنبال جنگیر این مصداق بارزش که باید درست بشه وگرنه من که نمیتونم کاری کنم بلکه ایشون روی من تاثیر بد میزاره نه من روی شما با نوشته ام یعنی میگم حال جمعی غیرخدایی باشه چون ما مسولیت نوشتن قبول کردیم و انتظار دارن ازما لذا شما رو نمیتونم روح خدایی تزریق کنم بلکه میبنی بیماری و مرض شما دامن منم گرفته لذا مثلا در برنامه ی ماه عسل چون میبینند که مهمان هایی که دعوت میکنند از بس دید ها خرابه اثر خوب که نداره اثر بد داره در جامعه لذا مهمانی رو دعوت می کنند که مثلا زن رفته سر کار خوب این بده این حالت که بره خیابان ترشی بفروشه!!! این رو دعوت میکنند برنامه که دیگه کسی اینکارارو نکنه و هم خودش و هم دیگران برسند به داد که اصلا اگه کسی اینکارو کرد بگن تو هم مثلا میخوای بری برنامه ی ماه عسل که اینکارو میکنی و دردسر میخوای ایچاد کنی حالا صحبتم این نبود میگم که باید خدایی بشیم من خدارو و تاثیرش رو در زندگی کم میدونم این مشکل عظیمی است که باید قرآن خوند!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی