یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

ndr

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خدا ببخشه اگه اشتباه نگم حالا که آهنگ کلاه قرمزی رو گزاشتمش براتون خوندم قصد جسارت نبود ولی اولش در دل خوندم بعد بر زبان شد حدود 19 ثانیه توی اینستاگرامم نیمشه گزاشتش ولی حالا که دیگه کلاه قرمزی و پسرخاله رو فیلم سینمایش رو میبینم و گریه نمیکنم و یه آدم پر قساوتی شدم باشد که دعام کنید آقا شما دلتون برای امام عصر(عج) تنگ شده؟ دلتون میخواد ببینیدشون!!! لااقل شبیه به کدوم بازیگره امام عصر(عج) جانم به فدایشون

آقا من نمیخوام دکون باز کنم یه بار دل تو دل شد وضع خراب شد بد اومدم جلو اصلا نمیخوام حرفش رو بزنم که چی شد اوضاع خراب بود و ما هم با وبلاگ مینویشتیم ومدرسه میرفتیم بی خبر از همه جا بعد من خیلی شده بود که میگفتم امام عصر اصلا خود منم!!!!!!!!! خدا لعنتم نکنه آقا دل تو دل بود دیگه وضعم خراب بود زن ها می پرستیدند مثله الان نبود که برقصیم آقا حساب میبردند کار کشور خراب بود الان یه فتنه ی 88 شد همه واکسینه شدیم اون موقع که اینطوری نبود!!! 

خلاصه آقا خدا ببخشتمون ولی اول بگم شما با امام هم همسایه بشی تا خودشون نخواند شما راه به  جایی نمیبری که بشناسیشون اصلا تو ذهن و قلبت نمیره کما اینکه سلام کنی که بچه میکنن سلام ناخودآگاه به امام عصر در بعضی مواقع کما اینکه 10000 بار دیده باشید ایشون رو ولی  من وقتی میخوام امام زمان رو یاد کنما یاد (البته دید ظاهری نه باطن) یاد این آقای مجری می افتم در کلاه قرمزی و پسرخاله سنشون هم خوب بود ماشین هم پیکان سر هم موها ریخته قدشون هم رعنا پیراهن هم غیر روحانی ریش ها رو هم زده خلاصه من میخواستم یاد کنم یاد آقای مجری میکردم ولی دلم برای ایشون نمیسوخت بلکه با امام زمان بودم در دل ولی بعضی وقتا هم دیگه برای بچه کارنمیکنه یعنی بازیگری که در تقش بزرگترها کار کرد مثلا جمشید هاشم پور هم خوشم میومد و یه عکسی دیدم از جمشید خان که آقا گریم کرده بودند شبیه شده بودند به امام خمینی (ره) ولی امام خمینی ره هم اگه ریش نداشتند خیلی شبیه میشدند شاید به نظرمن به مولامون خدا ببخشه اگه کسی گمراه شد من دیدم قساوت قلب گرفتم باز شد این چیزا

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی