یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

hghggggg

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خوب یه دست هایی اصلا هست که میخواد جوانان هوشیار نباشند و بخورن  و بخوابن نه مبارز نه بصیرتی چیزی نه شورشی امنیت کشور هست و خواب جوانان و تنبلی و تنبلی و تنبلی یعنی میخوام در آغاز گفته باشم که دست هایی هست در داخل کشور که یا ایدولوژب غلطه و فکرشون یا واقعا قصد بدی ندارند یه خورده چپاول و دزدی فقط که جوان بیدار نشه که کار به اینا نداریم فقط میخواستم بگم تقصیر آگاهانه و موضوع اینه که آقا ما بررسی کنیم میبینیم که معتاد به فیس بوک و چت و اینستاگرام شدند و هستند جوانان و درس هم که دیگه ارزش و جایگاه اصلیشو از دست داده بلکه دنبال مطالعه و کتاب خوانی نیستند که این خیلی بده و شما نگاه کنید در ابزار چتی میتی اگر اکانتشو بخرید میبینید شلوق ترین جای دنیا در چت ایران هست که خوب جوان هایی داره که ظاهرا مفسد نیستند و همین مشکله دختر و پسرهای ما که به هم نرسیده اند حالا چت می کنند میرن فیس بوک و اینساتاگرام و فکرهای جوانان ما جنسی است بیشتر و خرابه و  حق هم میدیم و درست در راه خودش ارضا و کامل نشده این مشکل اصلی چوانان ماست این ازدواج که فساد درونی و آشکارای بعد رو داره که یه جوان 25 ساله باید چه کنه؟ قرص ...قرص آقا یه راهشه که من دچارش هستم و واقعا روش مرموز و بدی است که قرص بخوریم که زن فعلا یخته از اون ور مشکلات خونه و ساده نزیستن و ماشین و حقوق بالاا و شغل و اینا از اونور طلاق و بد زمونه ای هست و این مشکلات در اروپا و آمریکا به نحوی ساختن به هم و لولیدن در هم و فکرشون آزاد تره مطالعه دارن تحقیق دارن جوانان با سواد و مرتب و ورزش دوست و ورزشکار بدن های یوگا خورده ی تا شده و ورزشکار و خیلی مرتب اهمیت میدن به اطراف و خوب مطالعه و علمشون هم بالاتره خوب حالا من خودم درسته قرص میخورم ولی باور کنید اصلا حوصله ی کناب خوندن ندارم اصلا تمرکز ندارم و خوب خیلی هم عقب افتادم و ذهنم هم کتاب بخونم زود فراموشکار شده و تنبل و یه آدمی که از سر بیکاری ممیخوره و میخوابه و فقط داره میگذرونه این من منی که مشکل داشتم و دارم از این جوانان ایرانی هستم که مبتلا هستند من چه کنم؟ شما چه کنی؟ قرار شد خراب نشیم رو سر مسئولین و پازل و جدول رو بچینیم و حل کنیم خونه هارو کنار هم بسازیم نه بزنیم تو سرشون خوب یکی از دواها با زور کتاب خواندنه که دوای تلخی است ما که بیکاریم اولش خوب میگفتم خوبه درس نخونم و دانشگاه نتونستم ادامه دهم به جاش در میخونم ولی دیدم که همش تقصیر قرص نیست که من کتاب و مطالعه ندارم و حتی حوصله ی اینستاگرام و فیس بوک هم که جوانان به زن و شوهر نرسیده ی ما گرفتار و معتادشون هستند این رو هم حوصله ش ندارم و ملاحظه که کردم دیدم مشکل اصلی ما همین جنسی است که سرکوب شده و تفکر به جنس مخالف هست بالاخره شیطان ها و جاسوسان هستند ولی کید شیطان ضعیفه یعنی من میدونم اگه زن بگیرم مطالعه م و حالم کلا عوض میشه ولی گرفتار میشم بدجور و سنگین که توبه توبه توبه. لذا این شد که با زور کتاب بخونیم ولی باز حوصله ش نیست و یه چیزی منصرفم میکنه یه نیرویی از درون که بده لذا باید ذهن رو باز بشه و تفکرات جنسی با خوندن مطالب و نوشته های جنسی ذهن جوان 25 ساله تحریک بشه که این چیزا چیزی نیست چون شما میدونید که ما جوان ها که زن نداریم تمام مشکل و مدینه ی فاضله و آرزوی نافرجام و آینده ی درخشان و امید آخر و خوشبختی را رسیدن به زن و (pxxx) میدانیم که فکر میکنیم در آغوش هم به ناکجا آباد میرسیم که این غلطه وگرنه این همه چت نمیکردند و با فکر خراب البته من کار ندارم به کسی که درسشو میخونه یا مطالعه ش زیاده جوان این بیمار نیست ولی ما که مطالعه نداریم چرا بیماریم و عقب مونده که باید حل بشه به هر حاال لذا باید مطالب و شاید داستان های اغفال دختران و پسران رو بخونه که اگه قوی باشه و پاک نه چیز بشه اغفال بشه و هم کم اهمیت بشه مسائل جنسی تا ذهن باز بشه برای خواندن کتاب وگرنه تفکرات جنسی نمره ی دانش آموز رو کم میکنه و مطالعه رو جلوش میگره خیلی فکر قوی است و نرسیدن به اون خودش درد بزرگی و دغدغه مندی است لذا باید ذهن رو تحریک کرد و مبارزه کرد و پازل آخر هم اینکه فشار آورد روی ذهن مثلا فیلم سینمایی رو نگاه کرد و خواست از مردم شهید پرور که خلاصه ی داستان رو به نحوه ای که فهمیدن توضیح بدن و بنویسند در وبلاگ یا جایی این کار هم مفیده که ذهن تحریک بشه که شما کتابی روخوندی اصلا فکر جنسی نزاشت که بفهمی چی شد یا حالا شاید مشکل منه که قرص میخورم و تمرکز ندارم ولی کلا مفیده که خلاصه ی این کتابی رو که خوندی بیای بنویسی و جایی منتشر کنی حتی اگر از اول کتاب رو نخونیم و سعی کنیم که از اولش خلاصه سازی کنیم و مطالب مهم رو یادداشت کنیم از کتاب یا فیلم یا نمایشی چیزی همین هم خیلی خوبه و من کلا اینکارا رو نمیککنم و برای زنا خوبه من وقتش رو دارم ولی وبلاگم نمیزاه پس اولا اگه مسابقه باشه خوبه دوما دلم میخواد کتاب مثلا روانشتاسی بخونم و اسلامی جواب بدم اینکارو که کلاس بزارم برای شما توی وبلاگ از اندیشه ی  خودم هم آرومم میکنه هم خوبه و رزق و روزی داره ولی حالا که شروع کردم کم کم کتاب خوانی از امروز و سعی دارم ادامه ش بدم از اولش از روانشناسی شروع نکردم و همینطور کتاب سیاحت شرق رو باز کردم خوندن این اون سیاحت غرب نیستا بلکه سیاحت شرق هست و هنوز دو صفحه ش رونخونده بودم که گفتم بیام یه چیزایی بنویسم اینجا دیگه کم کم شبه شب خوش امیدوارم ایران با آرژانتین درست بباخیم الان ساعت 6:40 31 خرداد بود و کتاب و درس سیاحت شرق رو میخونم و میرم تماشای فوتبال و در آخر تا یادم نرفته این ویدو رو هم تماشا کنید که آدرس میدم از امام خمینی (ره) که خیلی جالبه و دیگه صدا و سیما جرات نمیکنه اینو نمایش بده چون دعوا میشه و پاستوریزه کار میکنند و اصلا انگار برای امروز و فرداست: 

لینک فیلم: http://www.aparat.com/v/P1MyH

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی