یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

خبیثات

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر


http://s5.picofile.com/file/8131278318/64khabisat.mp3.html

پیاده شدن متن موضع

----------------------------------------------------------------------------

حالا ما تو پست قبل یه چیزایی گفتیم دیدیم ناقصه اول در مورد اولش که آقا ما یه آدم ضعیفی نیستیما که با چهارتا حرف دیگران به ستوه آمده باشیم آقا بدترین حالات و روان و روحی رو گذراندم گرچه طاقت شنیدن و تحمل حرف زور ندارم و گذشت ندارم از حقم دیگه الان ولی باور کنید چه شرایط سخت روحی رو گذراندم و افسردگی هایی که همشو از گناه خودم میدونستم و شما میبینید که حرفهای شخصی از زندگیم رو میگم که به هیچکس ربط نداره چرا؟؟!!! چون حرف درمیارند چون قانون میسازند پشت سرمون به جامون تصمیم میگرند حکم صادر میکنند و غیره دیگه نپرس از من که چرا رقصیدی رسیدم به سرحدش رسوندندنم و واقعا حبس کشیدم تو تیمارستان سه بار بدبختی کشیدم روحم خورد شد اینا روهمش از گناه خودم و بی تقوایی خودم میدوسنتم در صورتیکه شیطان راه رو بسته بود یعنی شیطان از پلیس قوی تره الان پلیس به من کار نداره شاید بترسه اصلا ولی راه های پنهانی ای که روح رو خورد مییکنه رو گذروندم و قوی شدم الان اگر روح منو بعضی ها خورد نکنند خوابشون نمیبره چون از بس رحمت زیاده پس با من تعارف نکن اگه روحتم قوی است خواستی توی ذهنت تو گوشی یزنی بزن دریغ نکن اگه آروم میشی که این بازی ها زیاد شده و بچه بازی حساب میشه دیگر ولی من جرات نمیکنم اینکارو بکنم با دیگران نامردیه آخه و فکر ناقص و پلیدیه خلاصه عذاب روحی زیاد چشیدیم و دیگه سردرد عادی هست از دوران کودکی داشتم و دیگه نمیدونم سردرد چیه مگه سرم به سنگ بخورد حالا جرا پس حرفای پست قبل رو زدم چون طرف روحش عظیم نیست گیر کرده باید کمک شه تا این اوضاع بیرون بیاد وگرنه اطارف من خوب شده و کار به کارم ندارند ولی در دیگر جاها مخ میخونند راز باز میکنند راز زندگی خصوصی میگیما خلاصه وضع بدیه و به اسم روانشناسی چه خیانت هایی که نمیشه...

چیز دیگری که از پست قبل موند اینکه روش فوتبال عوض بشه یعنی چی؟ یعنی امکاناتی به جز دروازه وجود داشته باشه یعنی مثلا کرنر از نزدیکتر از دروازه زده شه و پنالتی سختر گفته شه اصلا شما همین رو در نظر بگیر که دوتا توپ درمیدان باشه و داور خارج از زمین و تعداد بازیکنان بیشتر شه بعد هیچ عیبی هم نداره که گل های زده بیشتر بشه

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی