یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

van

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۱ ب.ظ | علی | ۰ نظر

مونم برای خودوم یه علم محدودی دارم همینطوری که گفته باشیم یه چی میگوییم که آقا این رمال ها رو که آدم میبینه بعضی موقه ها میگه اینا شیاطینی اند یا خدایی یعنی بیشتر مقدس اند و قرآن و اینا و ذکر خدا و ائمه و اینا دارند خوب از اینکه گول نخوریم معلومه و پلیسم برخورد میکنه حالا من کاری ندارم که پلیس اشیاء گمشده ی خودش رو چه میکنه ولی اگه شیطانی باشه طرف حله مسئله ش ولی در کل جن ها هم مردمی اند مثل ما یعنی نمیشه جلوشون گرفت که کاری نکنند بالاخره می کنند ولی مسئله این بود که آقا جن ها و شیاطین شلوقش میکنند تو اگه شهوترانی کنی یا به عکس بد نگاه کنی و فیلمی راه باز کردی تجربی دارم عرض میکنم حالا ممکنه هر شرایط روانی ای برات ایجاد بشود تا موقغی که گناه نکردی یعنی من الان یه فیلم بگیرم بزارم اینجا تا یه مدت در فضاشم اگه ملکوتی نباشم و حفظ نکنم یعنی دست خودم نیست خدا هست فرشته و شهدا و این جن ها هم شلوقش میکنند یعنی تا جا باشه میان نزدیکت حالا سحر و جادو اصلا قسمتی ش توسط نیروی خدایی میگن هست بنابراین فرشته دخیله و ارواح شاید که ضرر به ما بزنه و در کل شلوقش میکنن جن ها و شرایط صدایی نورانی و روانی و ظاهری رو میگیرند برای کار بیشتر ما و فیلم های بیشتر یعنی من دخیل نیستم شلوقش میکنن دیگه مردم اند  مردم باهاشون نمیشه زور گفت در این زمانه قدرت اول روی زمین قدرت مردمه و خدا هم داده یعنی سرنوشت دست خودشونه که نظام رو بدن پی کارش یا نه ولی هر جه که هست شلوقش میکنن جن ها تا جایی که باشه حالا اگر از خدا دورشدی و ملکوتت رو با گناه حفظ نکردی دیگه روانت دست شلوق کاریشونه یعنی دست خودت نیست و مسلط نیستی که کارات خوب دربیاد  و بتونی در دل ها جا باز کنی و کار الهی بکنی نه نمیتونی چون جمع شدن حالا ممکنه جمع خوب جنی باشه یا جمع شیطانی دیگه دست من نیست لذا من برای جمع شدن اینا هنوز قرص میخورم و یکی نیست پاسخگو باشه میگن تو عاشق شدی و میشی باید بری تیمارستان قرص بخوری حالا کاری ندارم لذااگر گناه کردیم دست ملکوت بسته میشه فقط شهدا هم زنده هستند یعنی اختیار دارند بعد از پنچری  و گناه باهات باشند یا نه ولی ملکوت نه دیگه ممکنه نورانیتی که جمع کردی مدت ها برنگرده و رحمت نازل نشه حالا دعا بخون توبه کن نوحه گوش کن گریه کن

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی