یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

joy

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

 امروز که داشت شب می شد دیگه کم کم که تو اتوبوس بودم بیام شیراز آخه وبلاگم خراب شده بود و نزدیکای عید هم هست دیگه مهمونی هم بسه خلاصه تو اتوبوس زنا زیاد بودن و حرف میزدن و تنها هم بودن بعضی هاشون منم هرچی دنبال خوتکار (خودکار) گشتم تو وسایل نبود ولی چند تا نکته رو یادداشت کردم در مورد زن

با توجه به حدیث که پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) می فرماید:شوهر از همه کس بیشتر بر زن حق دارد و مادر از همه کس بیشتر بر مرد حق دارد.

حدیث در مورد زن زیاده از خود پیامبر (ص) ولی یه حدیثی نمی دونم گشنم هم توی نهج الفصاحه نمی دونم کجا دیده بودم که حالا توی اینترنت ازسرچ کردم پیدا شد که می فرمایند:

پیامبر (ص) می فرمایند: اگر می خواستم به کسی دستور دهم که برای دیگری سجده کند، به زن می گفتم که برای شوهرش سجده کند

 من خلاصه این حدیث با توجه که توی ذهنم بود تو اتوبوس داشتم فکر کردم به چند جمله با توحه به اینکه زن ها جای زیادی در ایران باز کرده اند و باز بکنن از اونور مردها خرابتر میشن نباید حسادت کرد خلاصه.

وقتی می فرمایند که شوهرش سجده کنه یا می فرماید خدای دوم زن مردش هست توجه داشته باشید که

بدون شوهر و مردش نمیتونه زندگی کنه زن ولی مرد که تونسته بهش خوش نمیگذره یه کمبودی داره اگه ازدواج نکنه گمشگده داره و بیشتر مشکل از زنه در طلاق نه از مرد مرد نقش خدارو دارد!!!زن نیاز داره به مردش نه همش جنسی اینارو در نظر بگیریما فراتره مسئله  و چیزی جای شوهرش رو پر نمیکنه مثلا موبایل و ماشین ولی مرد میتونه دل بده به جیزای دیگه ولی زن برای مرد آفریده شده و زنه که باید با مرد بسازه نه مرد به زن و خلاصه خیلی چیزای دیگه که شما باید تحقیق کنی که چرا زن باید مرد رو بپرسته و حالا که دستور از بالاست شرایط باید چگونه باشه و اینا ولی توی این دوره زمونه که جهان دست زن هاست اگر رقابت بینشون نندازم و چشم و همچشمی در این صورت که اینا رو گفتم ممکنه بام بد بشن که تو به چه حقی حقوق زن و اینا پس حواست باشه چی میگی ما زن نداریم!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی