یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

dar

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

من یادمه دیگه در ده سال پیش  4  5  6 تا شبکه بود و مردم پای شبکه های تلوزیونی می نشستند ولی الان ابهتشو صدا و سیما از دست داده و قدرتشو الان فیلما قدرت نفوذ ندارند الان من یه عده ای هستم و نماینده ی شما در بین الملل خوب درسته که سیاست جمهوری طوری هست که اگه بمب بزارن ما نمیفهمیم که این بمب جزء کدامین دسته ی حزب اللهی است که گذاشت و رفت الان بمب نرم  و رسانه ای این نیست که یه عده بشینن تبلیغ کنن با زور خودشون که رو بیاندا بلکه مخ به مخ با قلب به قلبه و شیطانی هم نباشه خوبه و من 4 تا مثل خودم رو از دور نمیشناسم که فردا بمب بزارم مثل من بنویسند سیاسته دیگه ولی 10 سال پیش مخ بود رو مخ روان بود روی روان یعنی مردم اگه دلشون آروم نباشه یه پلیس نمیدونه سبک رفتارش چگونه باشه یه معلم نمیدونه د نظام ما چه کنه یه جاسوس و این وظیفه ی فیلمای صدا و سیما بود همشم آرامش نیست بلکه باید خط بده آرامش بله خیلی مهمه که آقا اینطوری باش ولی مثلا موسیقی که میزاشت من یادمه بچه بودم دیگه این سرحدش بود یعنی میگفت صداوسیما که آقا ما تا اینجااومدیم دیگه کاری از دستمون برنمیاد دیگه شما بیا بالا ولی الان پلیسا اگه تجاوز صورت بگیره اگه قتل صورت بگیره میگن نگاه کن طوری نشده و میخوان وضع رو آروم جلوه بدهند که انگار طوری نشده ولی مشاهده میکنیم که این خلا صدا  و سیما رو شبکه ی خانگی جبران میکنه مثل قهو ه ی تلخ مثله این شوخی کردم یا شاهگوش اینا دیگه جز صدا  و سیما نیستند  و محیط هم فراهمه براشون اصلا داره به شوخی و هرچی میگه 42 سالگی مردان تازه میتونن ازدواج کنن خوب این تکلیف مشخصه دیگه بچه فهمید آقا چیزی نگووو...

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی