یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

rahgozar

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

راستش حرف واسه زدن ندارم راستش و اوضاامم بیریخته ها یعنی حالا نه که کینه داشته باشم درمورد حضرت ولی امروز منتهی الآمال رو میخوندم دل نمیدادم به مولا امیرالمومنین و  برام سخت بود خواندن اینا حالا نمی دونم جهنمی شدم که شوق نداشتم و کسل کننده و محبت و میل نداشتمم به وجود امیرالمونین آنچنان که کودکی داشتم و حداقل آرزویم محشور شدن بود اصلا پیامبر زنده هستن آقا ناظر داشتم میخوندم ولی هیچ ارتباط دلی هیچ نقشی که ارتباطی که انگار اصلا حظور ندارن دیگه ما بدتر از عمر نباید باشیم که پیش پیامبر بوده ما هم نقشی داریم و به زودی در محظریم اگرم محشور نشیم ولی نباید خودمون رو درمورد پیامبر اکرم درمورد ائمه به خواب بزنیم با توسل جست خلاصه یک رگه ی کافری و بی محبتی و بی ولایی از روی غفلت خودم به وجود مقدس امیرمومنان در دلم بود که امروز همینطوری که میخونیم کتاب رو همینا که چی شده داستان چیه چی فرموده حضرت همین که دوست باشی بخونی همین ولایته و محبت میاره همون محبتی و ولایتی که نداشته باشی بهشت بی بهشت.حالا نباید خوندن کتاب درمورد حضرت برات کسل کننده و خسته کننده بلکه احترام و دل داده باشی و ادب داشته باشی موقع خواندن این کتب و فکرت درست باشه ولی وای به حالت اگه بخونی و بدت بیاد از حضرت خدایی نکرده.

از خودمون بگذریم که چه بوده و غفلت خودم بوده که نرفتم به حظور امامم پیشش عرضه اندام و خودمو نشون بدم بهشون که جانم فداشان ولی میخوام بگم نباید نقشه کشید حالا از کجا بگم درسته؟؟ بزار حالت الانم رو یگم که مکر دشمنان به خودشون برگرده که نقشه بکشن ولی حالم طوری بود که میخواستم به صورت بی فکری وبلاگ بزنم و بنویسم خوب حال بود دیگه ولی اگه شما هم نقشه بکشید و از روی قصد و غرض جلو بیاید که من فردا هم وبلاگم رو ادامه بدم یا نه میگم اولا نقشه نکش دوما باید کوچکترین شرایط باشه چون حال دست من نیست حالا اسم نقشه رو بزار سحاریت یا روانشناختی یا حضور افراد برجسته که بر ما بی تاثیر نیست ولی نمیتونی برای ما نقشه بکشی ضعیفه شیطان کیدش لذا من امروز حالم اینطور بود که وبلاگی رو ساختم www.dastshoe.blogfa.com ونمیدونم ادامه ش بدم یا نه و از حال فردا گفتم که با خبر نیست که بخوام بازم بنویسم یا نه ولی چون نکته داشت میگم اصلا هم کاری به متن و عقل و روح ندارم نکته های کار رو میگم یه نکته ش اینه که آقا اگر بازیگری که حالا شما به عنوان بدل هم میتونی قبولش کنی مثل آقای رضا فیاضی این اگر بخوان ایشون بازیگری بدن اولا برای پول نیست و هرچا پولی کار بشه صدمه داره و در خارج پول رو ریختن در آمریکا با سیستم ما فرق داره و منم کار ندارم میگم نمیشه نقشه کشید که شما اینکارارو بکن بازیگر میشی و در دل مرد جا میشی با اینکارا نمیشه نیاز به دعا و بازیگردان مخصوصه  اصلا این بازیگرای قوی انقدر قوی هستند که از راه دور بچه های مثل من رو بازیگری یا هدف خاصشون رو اجرا میکنن نیاز نزدیکی دل هست نه جسم که بیاییم وسط یعنی یه طوری که من خودمم نمی فهمم نکته ی بعدی همینه که آقا دیگه از راه دور بدتر و بهتر از دعا که نیست ایشون دعا میکنه من میام وسط دعا مفیدترین روش هست حالا چرا ایشون خوب میرسیم به نکته ی بعدی که آقا مستربین آدم کمی نیست این در چشم مسیح(ع) بوده لذا از خیلی از آدم های قدیمی الان پیشرفته تره طرف قوی تره روحش شما اگه کاری بکنه که به قول رهبرمون در صحنه باشیم و اینا همینه دیگه اگر در چشم حضرت مهدی (عج) باشی وضع همینطوریه که میگویم آقا از قدیمی ها پیشرفته تر میشی الان سینما و فضای مجازی فرصت رو فراهم کرده که جمع ها بیشتره یعنی فرصت برای دعای بیشتر امام زمان برای بازیگران میبینی طرف بازیگره اندازه ی مجتهد میفهمه!!! الغرض دعای اینا بازیگرا در حق ما میگیره و در صحنه اند و در فاز لذا برای همین این نکته رو گفنم که دعای ایشونه که اینطوره نکته ی بعدی کارشکنیه طرف نقشه میکشه که خرابش کنه حالا اگر من بازیگره محبوبی شدم میاد میگه من بردمش جلو درصورتیکه داشته کارشکنی میکرده طرف این جا مشکله ماست.یعنی اذیت میکنن از اونور اینطوری حرف میزنن نامردا...کارشکنی میکنن اینطوری بعد صحبت میکنن مثل آمریکا در مقابل ایران این شیطان بزرگ.لذا نقشه نکشید بعضی ها اصلا بازیگران مرد مخصوصا اصلا تمرین نمی کنن قبل از فیلمبرداری اصلا دیالوگ رو تکرار نمیکنن یه ضرب میره ضربه فنی میکنه برمیگرده شاید فیلمشو هم یه بار بیشتر نتیجه ی کار رو نبینه اصلا نقشه بکشی که ما فلان کار بکنیم که فلان بشه این دور از صداقت و سادگیه مگر اینکه فراموشی و مسائلی فنی باعث تکرار کار بشه و نظارتیش...

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی