یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

halbch

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶ ب.ظ | علی | ۰ نظر

الان از چت برمیگردم دوستای خوبی پیدا کردم و برای که از تنهای درآم و این همه تنها نباشم خوبه همزمان داشت به آهنگی از محسن لرستانی هم گوش میدادم که چیزی به نظرم رسید البته من تنگ نظر بودم و چیزی به ذهنم رسید وای به حالتون اگه نظر گشاده و با چشمان باز بودم اون موقع کلی جیزای خوب خوب و بهتر و روزی خوبی داشتم برای نوشتن از آسمون و خدا بیشتر دوستم داشت حتما

آقا ما داشتیم گوش میدادیم دیدیم خیلی قشنگ میخونه گفتم این عشقش واقعیه یا مجازیه گفتم اگه عشقش[البته الان میگم) مجازیه خوب یه بار میخونه و تمام اگه گشاده نظر باشم میگم که حتما یه عشق الهی پشت صداش هست که خدا خواسته که بخونه چون زیبا میخونه این خواننده و دیدم که نه آخه میدونی که خواننده ها بازیگرا و اینا رو بعضی ها یا خیلی خوب میدونن یا خیلی بد و قضاوتاشونم همینطوره منم  همینطوری ام یعنی نظرم تنگه نمیتونم ببینم یه خواننده از من بهتره صداش صدای الهی رو میگما که صدای الهی تاثیر الهی هم داره در دل و جان خلاصه مثلا احمدی نژاد میگه امام زمان عج در حکوت ما دخالت داره بعضیا نمیتونن قبول کنن نظرشون تنگه میگن نه امام زمان خوش رو نشون نمیده و با ما مثلا قهره!!! تو بیابون ها هم هست!! نه باید گشاده نظر باشیم وگرنه بی برخورد میشیم و رحمت میاد رحمت الهی بدون فاز میمونیم و بی بهره بالاخره امام زمان هم جانشین داره افراد داره میفرسته به جای خودش حرف میزنن به طوری که من و تو و کارشناس ها هم نیفهمند حتی طرف که تلقین شده بهش صحبت امام زمانی خودشم فکر میکنه حرف خودشه و کار خودش درسته نه اینطوری نیست رحمت نازل میشه امام زمان نفوذ داره در خوانندگان حالا شاید نشه بگیم صد در صد حرف امام زمان بوده ولی خواننده هم نمیشه گفت از خدا چیزی نگرفته و اینا پوچند سیستمشون و یه سری اوباشند نه اینا ماموریت دارند بعضیا آروم میشن آهنگ میدن خیلی ها اصلا هنره موسیقی مثل نقاشی ولی نباید بپرستیمشون و شاکر باشیم حالا ممکنه یه جا خودشو بیشتر نشون بده در یه آلبوم یا آهنگ ولی خصوصی میشه بعضی موقه ها البته تنگ نظری هم نیست ولی تا یک سنی جوان همینطوره نمیتونه ببینه که صدای دیگران بهتره از خودشه مخصوصا تو مدارس که باید اول باشه و نمیتونه ببینه

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی