یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

darban

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ق.ظ | علی | ۰ نظر

گفتیم برخی صفاتی که حضرت علی فرمودند ترس و بخل و تواضع هست که درمرد و زن بیچاره باید برعکس باشه به نحوی که هرچه در مرد بیشتر باشه مردتره و برعکس چون می فرماید برخی بهترین صفات زنان بدترین صفاته محض همینه که میگیم مردتر میشه ولی من نه یکی دیگر از چیزایی که ایراد دارم همین ترسه که بیرون زیاد نمیرم خیلی کارهارو جرات ندارم بکنم گفتم قرص هم میخورم بالاخره خاطرات بد نمی دونم چیزایی هم نباید باعث بشه ولی ترس ریشه در خاطرات نداره ها میگیم این بهونه بود که گفتم اینکه آقا تواضع ندارم چون دید من دیده زنونه هست و بگیم که برخی مردا که زن میگرند دیدشون زنونه میشه آدم خیلی جا افتاده و خوبی هستا ولی شخصیت داره آقا تواضع شخصیت رو میشکنه یا عوض میکنه به طرف شوخی یا کارای دیگر ولی زن بهترین صفتشه و این مرض زن در مردان غالبا ایجاد میشه و اثر داره طرف معلمه ماست مردکه ولی نمیتونه شوخی کنه نمیتونه با بچه ها درست تا کنه چرا؟ چون شخصیت داره برای خودش اینم سرش به سنگ میخوره که فکر میکنه کسیه این مردکه و مرد باید خاکی باشه البته شوخی کردن یه راهشه که مومن هم شوخی میکنه و من شوخی با زن نمیگم که مرد بکنه این بدترین نوع شوخیه با نامحرمه که احادیث نمی دونم میگن برای هر کلمه ی شوخی با زن نامحرم هزار سال آتش این تجربه شده است یعنی به عقل میخوره که حدیث درستی باشه خلاصه آقا تواضع نداریم اگرچه زن نداریم ولی اگر با گناه خوار بشم شخصیتم خورد بشه اگر گناه بدی باشه که آقا غم و اینا هم توشه ولی شخصیتم رو خورد میکنه دید زنانگیم از بین میره خدایی نکرده اگر گناه کنم و گفتم که فتنه است دیگه نمیشه زن گرفت ولی باید به نامحرم تو سایت ها نگاه نکنیم با این حال اگه مجردیم مخصوصا که حالا شما خیلی هم کنترل باشی بالاخره شهوت آدم میکشه نباید مثل آب خوردن گناه کرد گرچه آرامش اولیه بده و همین حدیثی که حالا نیست از پیامبر اکرم(ص) بس که اگه از شکم و زیر شکم کنترل کنیم بهشتی ایم البته خودم ساختم حدیث رو یادم نمیاد ولی پروا کردن از زیر شکم مهمه!!!که بهشت میبره آدم رو...

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی