یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

radicalism

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۶ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه آشپزی روحی کنیم و چند تا چیزو قاطی یه حرف حسابی چیزی در بیاد

اول بگیم که آقا وقتی امام زمانمون (عج) در چشم ما نیستند به ظاهر و ما نمی بینیمش این هم تحریمیم هم خوبه (چی گفتم اصن!!) یعنی الان ماموریت ایشون فرق می کنه و یه مرتبه چشم همه بسته میاد جلو یک کارهایی میکنه که هیچ ما خبر نداریم و من نمیتونم مصداق و مثالش رو براتون بگم چون خبر ندارم فقط همینقدر بدونیم که تا امامان زنده بودند مشغول جنگ دشمنی و حسادت آقا حسادت رو قاطی کنیم آقا بعضی ها اصلا چشم ندارند ببینند حالا تو که نماز میخونی دیگه چرا حسادت میکنی. همون موضوع پیشین که در گروپ و گروه بعضی ها مشکل دارند و نمیزارند و اینا بعد شما سرچ کن که این همه عقب موندگی در همه ی زمینه های علمی و فرهتگی چند درصد در ایران ناشی از حسادت هست. دیگه من نمیگم فوتبال مثلا یه رونالدو داشته باشیم که جهانی بشه چه میکنن ولی دل خون و پری داریم از پلیس اینو هم قاطی کنیم یه چیز دیگه در آد. که آقا کارهای ما باید نظامی باشه باید اداری باشه هرکه بخواد در این مملکت یه گوهی بخوره البته من بعضی موقه ها که توی استان خودمون به دور دست سفر می کنم مثل روستاها می گم بابا اینجا چه طوری مردم آروم زندگی می کنن و  امنیت هست؟ و تعجب می کنم لذا اول راهیم و میگم به خودم که تو روستاها اینا محرومند و مغازه ی درست و حسابی هم ندارند و سرمایه گذاری دولتی و نقش نظامی هم ندارند بعد چه طوری آرامش دارند در حالیکه اون پلیس های پرادعا که میگن آرامش شهر به خاطر ماست هم در این روستا نیستند چه طوری با هم میسازند و جنگ ندارند در صورتیکه خیلی ها هم نیستند  ولی هر چی هست شما نگاه کنید یه مستند علمی در مورد کارخانه ها اول میسازند در خارج که این گه خوری ها به جوان های ما نیومده اولا و اصلا نباید جوان های ما راه پیدا کنند و مجوز داشته باشند که به کارخانه ی مثلا مغز تخمه ی مزمز بروند که چه طوری مغزشو از پوست جدا کرده اند لذا اولا نباید به فکر از این کارا باشند وگرنه تهدید دوم نباید راه پیدا کنن به این کارا پس دوم مجوز سوم تلوزیون خصوصی ندارند بدبختا چهارم باید پول هنگفتی پشتش خوابیده باشه و برسه به آقایون پنجم آدم های خاص لزوما نظامی ها باید خبردار باشند و خلاصه یک بحران خاص و تهدیدی برای نظامه ششم حمایت نمی شوند جوان برای ساخت مستندش هفتم باید آدم های خاص باشند که گفتیم در پنجمین مورد که آقا مثلا باید مدرک فلان از دانشگاه بسیجی هم لزوما بگیرند بیان بالا حالا آدم عادی که نباید باشه طرف که دلش بخواد و میل داشته باشه در این نظام کاری کنه و مستندی بسازه الان شما نگاه کن در آمریکا یه مستند از کارخونه میسازه آهان یادم اومد هفتم و هشتم اینکه باید مجوز پخش بگیره تو تلوزیون و نهایتا لذا کار به اسم خودشون تمام شده کار مفیدی اگر و خلاصه پیشرفت نکنیم نسازیم بهتره الان قدرت هرکی داره یه گوشه این پلیسا و دارند حکمرانی میکنند و حسادت هم تووش هست لزوما در صورتیکه ما هیچی نداشتیم و قدرت دست خدا و ولی اش امام خمینی بود و پیروز شدیم الان ما میترسیم که تکفیری ها به مملکتمون مثل سوریه بیان وسط تو شهرمون کی میخواد دفاع کنه کدوم جوون؟

من خودم لازم میدونم اینجا از خودم تعریف کنم که در فیلم شماره ی 92 هم قبل از که مبحثش طرح بشه و سال جدید شه در مورد اینکه خیلی دیگه به اقتصاد و سیاست کار نداشته باشند صحبت شد البته جای تعریف از خود زیاده که بخوایم بکنیم و بزرگ کنیم خودمون رو آنچه از بالا رسیده ولی حماسه ی سیاسی تنها رای دادن نبود که هر کی تو تلوزیون پیدا میشه میگه مردم عجب حماسه ای کاشتند بلکه باید بیان تو میدان جنگ جوان ها بازیگران و همه و اجازه هم بدهند و تمام نشده قضیه که من توضیحشم فکر کنم در این فیلم دادم تو وبلاگ هست لذا اصلا من به خاطر قضیه ای رای ندادم به کاندیده های ریاست جمهوری ولی نگاه کنید چقدر بیشتر از بعضی ها تو میدونم اگر حسادت نورزند اگر جلومونو نگیرند و کارشکنی نکنند و راضی هم هستم بحمدالله شکر خدا...

پس چی شد؟؟ حظور نداشتن امام زمان در بین ما در بعضی امور که ایشان دارن پادشاهی می کنند مضر و بعضی جاها مفیده مثل ما که نیست که نیاز به رای مردم و نمی دونم انتخاباتو برای جلب نظر مردم و شما بیایم اینجا نه خدا هست در کار لذا اگه ما ایشون رو مشاهده می کردیم زن ها اگر سر مبارکشون رو هم میخواروندند انتظار چیزی داشتند از ایشون این حالا خوباشون و کاری هم به حسادت ندارم میگم کند میشد در بعضی امور الان شما نگاه کنید با چه شوری 8سال جوان های ما جنگیدند خوب الان کند شده اون اشتیاق پس لزوما اومدن ایشون در بین ما این نیست که الان بهترین زمان ظهوره بلکه میگن ظلم باید بیشتر باشه و حتی یارانی از پس از مرگ بر میگردن به یاری و اینا اینکه کارد تند نیست مثلا من خودم تصرف ایشان رو مطمئنم و نمی تونم پنهان کنم که حالا ما یه غلطی کردیم یه راهی اومدیم دیگه انقدر مستقیم که وقت کامل بزارند و نیمه کامل روی یه بنده ی صغیر حقیر من دیگه باید برقصم دیگه دیونه بشم دیگه براتون نمی دونم چه باید کرد از شرمندگی دربیام واین تصرف درسته فراموش کار و قدردان نیستم ولی بالاخره مملکت اسلامیه دیگه می بینید که...

یادم افتاد الان بگویم که بزرگان میگن امام زمان الان دارند پادشاهی می کنن و هر وقت خسته شدند از پادشاهی ظهورمی کنن و مثل رای جمع کردن ما نیست و اینا و اینو هم میگن بزرگان که با فضیلنت ترین انسان های همه ی دوران کسانی هستند که امام زمان رو در زمان غیبت بشناسند و ایشون رو امام بدونن حالا ممکنه ما ببینیم و چشممون به جمالشون بیافته ولی اعتقاد داشتن و امام داشتن این کوه تواضع خیلی سخته که امام بشماریمشون 

و تازه خوبامون اگه ببینن امام زمان رو نمیشناسند و خوبترا که اگر بشناسند ایشونه نه که امام نشمارنشون بلکه اصلا تکفیر میکنن اولش سخته آدم به درجه ای بالا برسه که یکی بهتر از خودشو ببینه اونم ظاهر حالا عمری هم برای دیدار ظاهری باید با دل راه اومده باشی شاید ولی یه امامی که کوه تواضع هست اصلا نمیشه امامت دانست و گفتم تکفیر میکنی مگر خودشون کاری کنن و یادت باندازه و اون موقع یا باید پشیمان باشی شاید یا هم خیلی بالا باشی و تواضع داشته باشی و از همه بریده باشی لذا حالا چه آشنایی هست ما باید شاید التماس دعایی باشیم و شاید به یقین نرسیده باشیم که امامون هست ینی آقا آشنایی طوری هست که هر وقت خواستی میتونی بگی امامم نیست ایشون و هر وقت گناه کردیاا و ظلم کردی عقیده ی شخصیت عوض میشه اینطوریه و فرصت هست مگر به یقین برسی و اشک داشته باشی التماس دعایی ها یه اصطلاحه من فکرش که کردم ینی یه چیزی در حدود و دورورایه چند قطبی بودن یه روز خوش یه روز ناخوش و باید دعا کرد براشون تا اینا و من خودمو میگم با دعای دیگرون زنده ایم و فشارم رومون هستا نه فقط شیطان هم بالاخره رحمت نباشه نمیشه نوشت مثل اوس محمود هر لحظه باید دعاش کرد که بخنده و خوش باشه اما این رئیس جمهور جدیدمون ثابته و تکون نمیخوره اعصاب و احوالش و توازن داره به نسبت بیشتر و تا چه حد تحملش کنن و تحمل کنه و نشکننش اگه اونوهم ولی من خیلی حساسم خودم و زود رنج و زود عوض میشه واز جهره و ظاهرمم معلومه لذا حسادت نکنین بزارین عاشق باشم دعام کنید. التماس دعا

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی